kreativni Studio Tumpić/Prenc

Istarska agencija osvojila dosad najveće priznanje na prestižnom festivalu u Francuskoj

| Autor: Vanesa Begić
(Snimio Dejan Hren)

(Snimio Dejan Hren)


S najprestižnijeg CCannes Lions stiže novo, dosad najveće priznanje za rovinjski Studio Tumpić/Prenc čime je ova kreativna agencija postala tek peta u Hrvatskoj koja se može pohvaliti ovom nagradom. Broncu je osvojio njihov projekt za vino Terran Barrique istarske vinarije Franc Arman. A poznato je da su protekli mjeseci bili vrlo uspješni za ovaj studio, okrunjen brojnim nagradama i priznanjima.

Nagrade na ovom festivalu predstavljaju svjetski vrhunac priznanja u ovoj industriji i globalno mjerilo za kreativnost. Festival Cannes Lions, koji se ove godine održava od 17. do 21. lipnja, okuplja najbolje svjetske kreativce i slavi izvrsnost u svim njezinim oblicima.

(Snimio Dejan Hren)(Snimio Dejan Hren)

- Ovo je zaista najveće postignuće u našoj karijeri, jer je najteže dobiti canneskog lava. Iznimno nam je drago što smo dodatno doprinijeli stavljanju Hrvatske na mapu država u koje dolazi ova prestižna nagrada, ističe kreativni direktor Studija Anselmo Tumpić.

Canneski se žiri dojmila boca odležanog vina, zaključana u kutiju i nedostupna za otvaranje do određene razine sazrijevanja. Bocu prati aplikacija koja putem QR koda s kutije tijekom duljeg perioda šalje vlasniku boce poruke koje ga educiraju o povijesti enologije i ljepoti vinarstva, a u za to predviđeno vrijeme i šifru za otvaranje vina s porukom »Vrijeme je za tvoje vrijeme«.

Ovaj je projekt nagrađen u kategoriji Posebna izdanja i promotivno pakiranje, no u uži izbor ušao je i drugi projekt rovinjskog studija - Istriana, i to kao jedini u kategoriji Dizajn/Hrana. Riječ je o dizajnu ambalaže istarskog ekstradjevičanskog maslinovog ulja, koji predstavlja rekonstrukciju dijelova amfore spojenih u cjelinu, a time simbolično i vraćanje fragmenata zaboravljenog znanja suvremenom maslinarstvu. Ovo je prvi put da su dva rada jedne domaće agencije ušla u uži izbor godišnjeg natjecanja Cannes Lions.

(Snimio Dejan Hren)(Snimio Dejan Hren)

- Sretni smo što uz ovakav uspjeh doprinosimo promociji lokalnih malih proizvođača za koje radimo. Upravo takvi projekti predstavljaju nam poseban izazov i veselje, kaže direktorica studija Sara Prenc Opačić.

O značaju nagrade govori i podatak da su malobrojni dobitnici ove godine izabrani između čak 25 tisuća prijava iz cijelog svijeta. Studio Tumpić/Prenc time nastavlja sjajan niz i potvrđuje prošlogodišnji status hrvatske agencije s najvećim brojem međunarodnih nagrada.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter