"Magičan kvadrant"

Infobip prepoznat kao vodeća globalna komunikacijska platforma od svjetski renomirane analitičke tvrtke Gartner

| Autor: Glas Istre
(Foto Infobip)

(Foto Infobip)


Svjetski poznata analitička kuća Gartner proglasila je Infobip liderom na CPaaS (Communications Platform-as-a-Service) tržištu. Globalna cloud komunikacijska platforma i vodeća IT kompanija u regiji prepoznata je kao vodeća u Gartnerovom prvom "Magičnom kvadrantu" za CPaaS zahvaljujući cjelovitosti vlastite vizije i sposobnosti izvršenja.

- Vjerujemo da Gartnerovo priznanje Infobipa kao vodećega na CPaaS tržištu odražava uložene investicije u pružanje inovativnih proizvoda i usluga, uz naš globalni doseg i razmjer. Infobipove akvizicije američkih tvrtki OpenMarket i Peerless Network učvrstile su našu superiornu poziciju u Americi uz našu vodeću ponudu na globalnom tržištu, rekao je Silvio Kutić, suosnivač i izvršni direktor Infobipa.

- Kao rezultat toga, nudimo globalno sveobuhvatno mjesto za višekanalne interakcije i komunikacije. Ali sada ne stajemo. Uz prognozu da će tržište CPaaS-a narasti na 30,6 milijardi dolara do 2026., dajemo sve od sebe kako bismo osigurali da ostanemo vodeća svjetska omnichannel komunikacijska platforma, dodao je Kutić.

(Foto Infobip)(Foto Infobip)

Izvješća Gartnerova "Magičnog kvadranta" vrhunac su istraživanja temeljenog na činjenicama na određenim tržištima, pružajući široki pogled na relativne pozicije pružatelja usluga na tim tržištima. Pružatelji su raspoređeni u četiri kvadranta: Lideri, Izazivači, Vizionari i Nišni igrači (specijalizirani igrači).

Kako bi udovoljio dinamičnom tržištu, Infobip je nedavno predstavio Experiences, revolucionarno rješenje potpomognuto generativnim AI-jem za izgradnju korisničkog putovanja bez potrebe za kodiranjem. Ovaj alat pomaže kompanijama u interakciji i komunikaciji s korisnicima, razvijanju lojalnosti i poticanju rasta. Infobip Experiences omogućuje klijentima da učinkovito koordiniraju korisničke procese i štede vrijeme uz pomoć njihovih predložaka, koji obuhvaćaju procese od uvođenja i angažmana, do zadržavanja i lojalnosti. Uz njegovu mrežu od 43 podatkovna centra i 9.700 globalnih veza, od kojih su 800 izravne veze s operaterima, korisnici navode Infobipov globalni doseg i razmjer, zajedno s isporukom i jamstvima kašnjenja, ključnim prednostima.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter