Ilustracija (Arhiva)
Redakciji Glasa Istre obratio se mještanin Barbana zabrinut zbog stanja u Hrvatskoj pošti. Veli da pošta ne dostavlja već treći tjedan uzastopce, a kada je tražio informaciju u poštanskom uredu odgovorili su mu da je skladište zatrpano i da nemaju poštara za teren. Oni su našeg čitatelja uputili da se obrati telefonom uredu pošte u Zagrebu, ali se na tom broju nitko ne javlja.
- Poslali smo i e-mail reklamacije preko web stranice. Niti na njega se nitko nije javio. Od pošte mnogi čekaju račune, a ja osobno čekam nalaze iz zdravstvene ustanove koji ne mogu mailom biti dostavljeni. Također, čekam i ostalu preporučenu pošiljku koja nije dostavljena, veli naš ogorčen čitatelj iz Barbana.
Iz Hrvatske pošte su nakon upita iz Glasa Istre pokrenuli stvari u Barbanu. Jučer su nam napisali da poštar, koji je bio zadužen za dostavu na području Barbana, otišao je iz sustava, a njegovo dostavno područje preuzela su preostala dvojica poštara.
- Unatoč svim naporima, manji broj pošiljaka dostavljen je uz kašnjenje i to isključivo na području Barbana koje broji 82 kućanstva. Situacija je u međuvremenu stabilizirana, a s današnjim datumom bit će dostavljene sve pošiljke koje su bile u zaostatku, stoji u jučerašnjem odgovoru pošte u kojem ističu da će njihove kolege u narednom periodu posebno popratiti dostavu na ovom području.
Uz ispriku korisnicima Barbana, iz pošte ih pozivaju da se u slučaju bilo kakvih upita slobodno jave njihovoj Službi za korisnike na broj 072 303 304 ili putem online kontakt obrasca na https://kontakt.posta.hr.