ZAGREB

Predstavljen priručnik „Komunikacija od A do uprava“

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Priručnik za komuniciranje u javnom i neprofitnom sektoru „Komunikacija od A do uprava“ autorica Melite Pavlek, Mateje Jalušić, Ive Pintauer Šmit i Vlatke Šelimber, predstavljen je u četvrtak u Knjižnici i čitaonici Bogdana Ogrizovića. 

„Komunikacija od A do uprava“ obuhvaća područja komunikacijskih strategija i komunikacijskih alata, odnose s medijima, krizno komuniciranje, internetsko (on-line) komuniciranje, komunikaciju s građanima, evaluaciju odnosa s javnošću, protokol, interno komuniciranje, vodstvo i javni nastup.

Priručnik je zamišljen kao savjetnik početnicima za lakši početak rada u tom kompleksnom području, ali i kao podsjetnik profesionalcima kako ostati „svjež“ u poslu.

Riječ je o publikaciji koja daje pregled osnovnih pojmova i komunikacijskih područja koja obuhvaćaju odnose s javnošću u javnoj upravi.

Na panel-raspravi autorice su progovorile o odnosima s javnošću u javnoj upravi općenito, naglašavajući važnost stalnog usavršavanja, kao i svaka o dijelu knjige kojem je dala stručan doprinos.

"Moderna uprava mora usvojiti znanja o upravljanju ljudskim potencijalima, vodstvu i posvećenosti osobnom razvoju jer zadovoljni i stručni ljudi čine uspješne i učinkovite timove, bez obzira na to gdje rade i koji prefiks ispred zanimanja nose. Vjerujem da je takav mentalni sklop potreban i javnoj upravi", istaknula je Melita Pavlek govoreći o vodstvu u javnoj upravi.

Osvrt na posebnosti komunikacije u javnoj upravi u odnosu na realni sektor dala je Iva Pintauer Šmit. "Sadržajno komunikacija javne uprave prema eksternim javnostima nije ista kao komunikacija u realnom sektoru jer postoje određeni standardi koje treba poštovati. Važno je da poruka koju pošalje tijelo javne vlasti bude jasna i prikladna za sve građane", rekla je.

Istaknuvši važnost struke odnosa s javnošću i strateškog korištenja kako tradicionalnih, tako i novih komunikacijskih kanala, Vlatka Šelimber poručila je da je brzina protoka informacija unutar samog tijela javne uprave ono što komunikaciju čini učinkovitom u odnosu prema bilo kojoj javnosti. "Sinergija s kolegama i nadređenima početak je svakog učinkovitog komuniciranja", istaknula je. 

Izdavanje priručnika podržala je Hrvatska udruga za odnose s javnošću, a recenzirali su je Božo Skoko i Dražen Dretar. Priručnik je novo izdanje tvrtke Tim4Pin.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter