ZAGREB

Uskoro novi natječaji za sektor vinarstva

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju krajem studenoga objavit će novi natječaj za sektor vinarstva - za mjeru promidžbe vina na tržištima trećih zemalja i mjeru informiranja u državama članicama, najavili su u četvrtak iz Ministarstva poljoprivrede.

Riječ je o natječajima za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019.-2023.

Korisnici mjere mogu biti stručne organizacije uključene u sektor vina, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača, sektorske organizacije uključene u sektor vina, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika državnog proračuna te privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina.

Privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina prihvatljivi su korisnici samo u mjeri Promidžba. Javno tijelo ne smije biti jedini korisnik potpore u mjeri Informiranje, podsjećaju iz Ministarstva.

Prihvatljivi troškovi za mjeru Promidžba su objavljivanje reklama u medijima, ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja, ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika.

Kod mjere Informiranje prihvatljivi troškovi su informativne kampanje, sudjelovanje na događanjima, sajmovima i izložbama od nacionalnog značaja ili od značaja za EU, oglašavanje u medijima na tržištu država članica, izrada i distribucija informativnih materijala za tržište država članica i administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika.

Informativne aktivnosti su prihvatljive ukoliko se provode u okviru informativnih kampanja koje se mogu provoditi u institucijama, a mogu biti i audio-vizualne te u okviru događaja, sajmova i izložbi koje okupljaju barem sudionike iz države članice na koju se projekt odnosi i na kojima korisnik sudjeluje, u vidu informativnih štandova ili organiziranja konferencije, kaže se još se u priopćenju.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter