(Snimio Saša Miljević/Pixsell)
SDP se odmah nakon predsjedničkih počeo pripremati za lokalne izbore, a skup u Osijeku iskorišten je i za dogovor o operativnim detaljima kampanje.
Tako je Predsjedništvo SDP-a imenovalo već ranije izborni stožer za lokalne izbore koji čine Saša Đujić, kao politički tajnik i ujedno šef stožera, potom Damir Tomić kao izvršni tajnik za Slavoniju, Miroslav Marković kao izvršni tajnik za sjevernu Hrvatsku, Mirela Katalenac kao izvršna tajnica za središnju Hrvatsku, Davor Matijević kao izvršni tajnik za Dalmaciju, te Siniša Gordić iz Pule kao izvršni tajnik za zapadnu Hrvatsku. Prvi čovjek stožera u Rijeci je zamjenik gradonačelnika Goran Palčevski.
Saša Đujić kaže da su svi kandidati dobili knjigu s detaljnim uputama kako koristiti ovu kampanju te kako je prilagoditi svojim lokalnim specifičnostima.
– Zadatak stožera je osigurati koordinaciju svih aktivnosti s predsjednikom stranke, glavnim tajnikom, poslovnim direktorom i terenom, a sve s ciljem uspješnog nastupa na izborima. SDP Hrvatske pripremio je krovnu kampanju "Slušamo ljude", osmišljenu tako da odgovara i kandidatima koji brane vlast, kao i onima koji se bore za vlast, kaže Saša Đujić.
Taj je slogan već vidljiv i u Rijeci i PGŽ-u jer se pojavljuje na plakatima Sandre Krpan i Ivice Lukanovića, kandidata za Rijeku i županiju.
– Krovna kampanja "Slušamo ljude" dostupna je svim kandidatima koji je žele koristiti, uz napomenu da je važno pridržavati se uputa i vizualnih standarda kako bismo osigurali prepoznatljivost i dosljednost u komunikaciji. Naravno, postoje i oni koji će koristiti vlastite vizuale i kampanju, objašnjava Đujić.
Dodaje da su pripremili poseban vodič za kampanju u kojem se nalaze odgovori na većinu situacija s kojima će se susretati njihovi kandidati na terenu.
– Za dodatnu podršku oformili smo helpdesk u sjedištu stranke na Iblerovom trgu, tim stručnjaka koji je zadužen za pomoć kandidatima u razumijevanju materijala i pružanje savjeta u specifičnim situacijama. Također, svi kandidati imat će svoj lokalni stožer i voditi kampanju u suradnji sa svojim timom ljudi na terenu.
Lokalna kampanja vodi se lokalno, a mi smo tu da im pružimo svu potrebnu podršku kroz helpdesk službu. Nju vodi Krešimir Končevski, nadzor izbornog procesa vodi Stjepan Mikulandrić, financijska pitanja uz pojašnjenja zakonskih odredbi vodi Renata Horvat, dok logistiku drže Mojmir Šojić i Natko Novaković, objašnjava politički tajnik.
Reći će i kako je predsjednik stranke Siniša Hajdaš Dončić sa suradnicima od siječnja do danas više puta obišao organizacije diljem Hrvatske.
– Svakodnevno pružamo podršku i promoviramo naše kandidate diljem zemlje. U siječnju i veljači održali smo edukaciju "Strategijom do pobjede" namijenjenu našim kandidatima i ključnim ljudima u kampanji. Edukacija je održana u svim regijama Hrvatske tako da su u njoj sudjelovali ljudi iz svih dijelova zemlje.
Također, svi viđeniji SDP-ovci, zastupnici i eurozastupnici na raspolaganju su našim kandidatima za podršku i terenski rad. Uglavnom, jako ozbiljno se pripremamo za lokalne Izbore na kojima očekujemo dobre rezultate. Preuzeli smo "vojni ustroj" i sve funkcionira besprijekorno i kirurški precizno, kaže Đujić.
Dodaje kako rast rejtinga SDP-a iz anketa ne dolazi sam po sebi, već upravo iz ovog rada i na Ibleru su uvjereni da će rezultati biti bolji nego prije četiri godine, što će biti i dobra priprema za buduće parlamentarne izbore.
– Cilj nam je zadržati županije i gradove koje već imamo, a očekujemo odlične rezultate i u Križevačko-koprivničkoj, Varaždinskoj, Zagrebačkoj, Međimurskoj, Istarskoj i Šibensko-kninskoj županiji.
Od novih velikih gradova prioritet su nam Pula i Dubrovnik, a s partnerima iz Možemo! očekujemo odličan rezultat u Zagrebu i Dubrovačko-neretvanskoj županiji. Konačni cilj je povećati broj župana, a i gradova u kojima smo na vlasti, zaključuje Đujić.
Za sve kandidate SDP je pripremio i priručnik za kampanju koji sadrži sve ključne smjernice za uspješnu organizaciju lokalne kampanje, priručnik za odijevanje koji govori kako vizualno uskladiti svoj nastup s porukama kampanje, zatim priručnik za javne nastupe i komunikaciju s medijima o tome kako nastupati u javnosti i učinkovito komunicirati svoje poruke, pa priručnik za tehničko korištenje društvenih mreža koji objašnjava kako digitalno osnažiti svoju kampanju i dosegnuti birače online.
Tu je i priručnik za META oglašavanje, kako oglašavati na društvenim mrežama Facebook i Instagram, a postoje i posebne upute za fotografiranje kandidata, kako bi standard za sve SDP-ove kandidate u svim lokalnim jedinicama bio ujednačen.