(Hina/EPA)
Nacionalna turistička kampanja za promociju ruralnog turizma "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!" nastavlja se i ove godine te će do kraja srpnja isticati raznolikost, zanimljivosti i ponudu ruralnih područja, izvijestili su u srijedu iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
"Nakon odličnih rezultata prošlogodišnje kampanje "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, HTZ u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta nastavlja ove godine s aktivnostima promocije raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija s fokusom na domaće tržište", poručuju iz HTZ-a.
Prvi val te kampanje, od svibnja do kraja srpnja, obuhvaća sedam tematskih videa u kojima su istaknute zanimljivosti ruralnih destinacija oko Zadra, Varaždina, u Splitsko-dalmatinskoj županiji, na potezu od Bilogore do Zagreba, u Podravini, oko Šibenika i Knina te Gorskog kotara.
U povodom te kampanje, direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe da turisti sve više traže kvalitetu, autohtonost, održivost i sigurnost, želeći upoznavati i manje poznate destinacije i kulturu života lokalnog stanovništva.
"Takve trendove prepoznajemo i uvažavamo te ističemo u kampanji, koja je prošle godine ostvarila odlične promotivne efekte, što potvrđuju i rezultati u kontinentalnim ruralnim područjima sa 40 postotnim porastom turističkog prometa do sada ove godine", iznosi Staničić.
Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac naglašava pak da ruralni dijelovi Hrvatske i domaćim i stranim turistima pružaju autentični sadržaj cijele godine te da sve više turista želi putovati održivije, izvan glavne sezone, s većom brigom za okoliš i povezivanjem s lokalnim stanovništvom.
"Turistima postaje bitno ostaviti svoj "zeleni otisak“ odnosno mjesto boravka učiniti boljim nego što su ga zatekli. Upravo zato je iznimno važan nastavak kampanje "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“ jer osim promocijskog dijela doprinosi i našem strateškom cilju razvoja Hrvatske kao održive turističke destinacije", poručila je ministrica.
Osim na domaćem, kampanju će ove godine provoditi i na susjednim tržištima, a drugi val kampanje planiran je od rujna do listopada.