(Foto HTZ)
"Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!" nova je kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koju će za domaće tržište provoditi od sredine rujna do sredine studenoga s ciljem promocije održivih putovanja po zemlji u posezoni, izvijestili su iz HTZ-a.
Treći je to nastavak kampanje "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!" kojom HTZ zadnje dvije godine promovira ponudu ruralnih krajeva u posezoni, a ove godine, ističu iz HTZ-a, zajedno s partnerima odlučili su je posvetiti održivosti.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić podsjeća pritom da su u prvoj kampanji 2021. u središtu promocije bile manje poznate destinacije, dok je to sada održivost lokacije, proizvodi i usluge koje čine važan dio sve traženijih održivih putovanja, a koja podrazumijevaju brigu o okolišu, destinacijama i lokalnom stanovništvu.
Ti ciljevi usklađeni su sa Strateškim marketinškim i operativnim planom hrvatskog turizma.
Kampanja ima osam tematskih video priloga s istaknutim primjerima održivog turizma u Hrvatskoj, a prijedloge destinacija i lokacija dao je i sustav turističkih zajednica, vodeći računa i o načelima poput optimalnog korištenja resursa okoliša, očuvanja prirodne baštine i bioraznolikosti, poštivanja društvene i kulturne autentičnosti zajednice, provođenja ekološko edukativnih akcija, uvođenja čišćih, jeftinijih i zdravijih oblika prijevoza i dr.
Video prilozi su o Hvaru, Lastovu, Lici, Malom Lošinju, Međimurju, Istri, središnjoj Hrvatskoj i Papuku.
Iz HTZ-a poručuju da su svi, od pojedinaca preko velikih objekata i destinacija do javnih ustanova postali svjesni(ji) važnosti brige o okolišu te da se tu još uvijek može učiniti mnogo.