Nastupili su flautistica Renata Penezić, fagotist Žarko Perišić i pijanistica Marina Matolić s djelima Ivana Božičevića, Borisa Papandopula i Zorana Novačića
Trio Jongen - gosti 22. festivala komorne glazbe Pulski glazbenici Puli
Ovogodišnji, 22. festival komorne glazbe Pulski glazbenici Puli započeo je sinoć u crkvi sv. Franje koncertom Tria Jongen, a predstavili su se flautistica Renata Penezić, fagotist Žarko Perišić i pijanistica Marina Matolić. Riječ je o gostujućim glazbenicima koji su predstavili repertoar satkan od skladbi suvremenih hrvatskih skladatelja, nešto posve drugačije, ne toliko poznato, ili potpuno nepoznato široj publici.
Počelo je skladbom "Ibis" Ivana Božičevića, sa stavcima Vivace, Calmo, Fluente, Scherzoso i Feroce, gdje su u izvedbi ovoga trija, i upravo zahvaljujući njihovim instrumentima - flauti, fagotu i klaviru, došle do izražaja upravo tehničke i stilske karakteristike ovoga djela, živahnost, potom mirnije dionice, zatim ona vesela nota, vrckasta, te na kraju ona snažna.
Tehnički zahtjevno bilo je i djelo Borisa Papandopula "Trio za flautu, fagot i klavir", gdje je upravo izraženo to odnjegovano muziciranje, a kroz stavke Predigra, Poema, Scherzo, Tužbalica i Dodekafonski finale prikazani su razni tematski svjetovi i razigrane glazbene interesne sfere prepune emocija.
Za kraj uslijedilo je djelo Zorana Novačića bez naslova, a da je naslov postojao, zasigurno bi bio u znaku proljeća, budući da su stavci naslovljeni Mimoza, Jasmin i Magnolija.
Ovaj skladatelj djelovao je kao korepetitor i pomoćni dirigent u Operi HNK-a u Zagrebu te kao asistent i zborovođa Zbora HRT-a. Kao dirigent surađivao je s domaćim i inozemnim orkestrima, a redovito nastupa kao pratitelj vokalnih solista na glasoviru i orguljama. Dobitnik je Diplome "Milka Trnina". Docent je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, član Hrvatskog društva samostalnih umjetnika, Hrvatskog društva skladatelja i Hrvatskog društva glazbenih umjetnika. Započinje sa skladanjem sredinom devedesetih, a opus mu bilježi niz skladbi.
Sinoć predstavljeno djelo u znaku je lirskih obilježja, ali ne samo to, ima tu i introspektivnosti, aluzivnosti, kroz gusto glazbeno tkivo.
Gostujući glazbenici imaju impresivne životopise, u znaku brojnih koncerata, nagrada, priznanja te zapaženog pedagoškog rada.
Renata Penezić djeluje kao izvanredni profesor flaute na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu, a održava seminare iz flaute u zemlji i inozemstvu. Vodeći hrvatski skladatelji posvećuju joj svoja djela.
Marina Matolić također radi na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu, trenutno kao umjetnički savjetnik te predaje niz godina predmet "Korepeticija", i aktivno se bavi koncertnom djelatnošću u Hrvatskoj i inozemstvu, a bila je i dugogodišnja voditeljica dječjih zborova za koje piše pjesme i aranžmane.
Žarko Perišić, uz vrlo zapaženu pedagošku djelatnost, koncertno je vrlo aktivan diljem Europe. Osniva i Puhački ansambl Grožnjan u sklopu ljetnih seminara hrvatske glazbene mladeži, a osvojio je brojne nagrade i priznanja.