MUZIČKA AKADEMIJA

U Puli održan tradicionalni božićni koncert: Nastupili solisti, ansambli, zbor i orkestar

| Autor: Vanesa Begić
(Snimila Vanesa Begić)

(Snimila Vanesa Begić)


Iako djeluje tek nešto više od deset godina, pulska Muzička akademija može se pohvaliti sjajnim rezultatima. Osim što studenti osvajaju nagrade i priznanja, tu je prošlo već nekoliko generacija, a u svakoj su generaciji i brojni talentirani studenti koji osvajaju publiku svojim vrsnim nastupima.

U srijedu navečer u dvorani Akademije u Domu hrvatskih branitelja predstavili su se solisti, komorni ansambli, mješoviti zbor i harmonikaški orkestar koji su pokazali vrlo dobar nastup, a među njima ima i vrlo talentiranih, o kojima će se zasigurno još puno čuti.

Veseli što Pula kompletnu glazbenu obrazovnu vertikalu, od glazbenih vrtića preko osnovne i srednje glazbene škole pa sve do Akademije uz niz kvalitetnih tečajeva iz kojih svake godine izađu neki nadareni mladi glazbenici.

(Snimila Vanesa Begić)(Snimila Vanesa Begić)

Bila je to prilika da se u blagdanskom raspoloženju predstave studenti raznih studijskih godina s isto tako različitim programima, a bila je prisutna snažna pozitivna energija u izvedbama gdje su studenti pokazali vrlo dobru tehniku muziciranja.

Počelo je uz trio harmonika Josip Slijepčević, Eugen Kvaternik i Sven Tomašek te skladbu "Trio concertante op.5" Mikke Nisule, a studente je pripremio izv. prof. art. Borut Zagoranski. Zahtjevna je to skladba, te ovdje je došla do izražaja uigranost i uvježbanost studenata, što je potom također došlo do izražaja i prilikom izvedbe "Vingt Regards sur l'Enfant - Jesus", što je odsvirao klavirist Dorijan Jarnjak. Njega je pripremila izv. prof. dr. art Charlene Farrugia Božac, a skladbu potpisuje Olivier Messiaen. Radi se o tehnički zahtjevnoj skladbi gdje prije svega dolazi do izražaja dinamika kompozicije, ritam te odnjegovana muzikalnost.

Antun Sorkočević autor je "Sonate in Fa" za klavir četveroručno koju su četveroručno izveli Tena Benjak i Matko Lušetić, također u klasi Charlene Farrugia Božac. Uvijek su na koncertima Akademije na rasporedu i četveroručni nastupi, poradi interakcije među studentima.

Franz Lehar, skladatelj čije je stvaralaštvo dijelom vezano i uz Pulu, iz operete "Vesela udovica" bio je prisutan arijom "Tace il labbro", koju su otpjevali Josip Krajačić (tenor), Sandra Bohm (sopranistica), a za glasovirsku je pratnju bila zadužena Lea Igrec. Njihov je mentor doc. art Toni Nežić, pulski bas koji je djelovao, među ostalim, i u milanskoj Scali.

Silvester Pulić odsvirao je pak Prokofljevjevu "Sonatu br. 2 u d-molu, op.14", u klasi doc. arta Marijana Đuzela. Sve su izvedbe bile kvalitetne, pokazavši marljivi rad studenata.

Haendelov "Joy to the world" u iznimno sugestivnoj i nadahnutoj interpretaciji izveo je vokalni sastav Vox Academiae koji čine sopranistice Maria Baldini i Klara Blažunaj, bariton Antonio Bogojević, tenor Luka Žiberna i klavirist Dorjan Jarnjak. Njih je pripremila mentorica doc. art Margareta Klobučar.

Akademski mješoviti zbor uz soliste, sopranisticu Sandru Bohm, tenora Luku Žibernu i baritona Antonia Bogojevića predstavio se Geneeovom i Herzleovom "Talijanskom salatom", da bi im se na kraju pridružio i Akademski harmonikaški orkestar i da bi završili u znaku Bacha (posebno je dojmljiva bila izvedba "Passacaglije" te Vivaldijeve "Glorije". Dirigent je bio Stjepan Vuger.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter