NAKON DVA MJESECA

U PONEDJELJAK SE OTVARA MAX CITY: Doznajemo koje će sve promjene dočekati kupce u najvećem istarskom trgovačkom centru, KAKO ĆE PO NOVOM FUNKCIONIRATI ŠOPING I S KAKVIM ĆE SE PROMJENAMA SUSRESTI ZAKUPCI

| Autor: Danijela BAŠIĆ-PALKOVIĆ
(D. ŠTIFANIĆ)

(D. ŠTIFANIĆ)


Na ulazu u prostore svih zakupaca bit će postavljeni stolići sa sredstvima za dezinfekciju, a unutrašnjost dizala i rukohvati pokretnih stepenica višekratno se dnevno dezinficiraju. Također se dodatno dezinficiraju bravice na WC kabinama, WC daske, slavine i dozatori sapuna i papira. U strojeve za pranje podova dodaju se dezinfekcijska sredstva kako bi se povećao učinak čišćenja i dezinfekcija podnih površina. Sve mjere koje će objaviti HZJZ biti će provedene u najkraćem mogućem roku, navodi direktor Max City centra Stevan Muidža

Nakon dva mjeseca u ponedjeljak se otvaraju trgovački centri u Hrvatskoj koji su zbog epidemije koronavirusa bili zatvoreni od 19. ožujka. No, šoping centri još uvijek čekaju konkretne smjernice i upute Stožera i HZJZ-a o tome što se od njih očekuje te kako će po novom funkcionirati šoping. Dok smjernice ne stignu neki su se sami organizirali i samoinicijativno poduzeli niz mjera kako bi ponedjeljak dočekali spremni i bez iznenađenja.

Učinio je to i najveći šoping centar u Istri Max City na pulskoj Stoji koji s radom kreće u ponedjeljak. U tom centru trenutno se nalazi 70 lokala u kojima je aktivna poslovna djelatnost. Najveći dio čine trgovine, a u centru se nalaze i ugostiteljski objekti, ljekarna, kino, dječja igraonica, frizerski salon, financijske usluge.

Što će se promijeniti u svakodnevnim navikama kupaca, na koji će se način organizirati ulazak u trgovine te s kakvim promjenama će se susresti zakupci, razgovarali smo s direktorom Stevanom Muidžom. Naime, Max City odlučio je izaći u susret zakupcima i zbog krize uzrokovane koronavirusom donio je set mjera koje se odnose na smanjenje cijena zakupa poslovnih prostora čime su veliki teret krize preuzeli na sebe. Glavni im je cilj održati poslovanje zakupnika, ali i vlastito poslovanje, a kako navodi Muidža, "te dvije komponente neraskidivo su povezane."

- Vrlo brzo nakon početka epidemije odlučili smo kako svim onim zakupcima kojima je onemogućen rad nećemo fakturirati zakupnine za travanj i svibanj. Za slijedećih godinu dana – dakle, od lipnja 2020. do svibnja 2021. ponudili smo značajno smanjenje zakupnine svim našim zakupcima. Pritom moramo naglasiti kako nama naše banke - kreditodavatelji nisu otpisali, već samo odgodili plaćanje kreditnih rata. Mi smo zakupcima otpisali potraživanja za dva mjeseca na ime zakupnine. Ponudili smo i otpis značajnog dijela potraživanja na ime ugovorenih visina zakupnine na period od godinu dana, ističe Muidža.

- Što se tiče režijskih troškova, oni nisu naš prihod i moraju se plaćati u punom iznosu. Međutim, intenzivno radimo na tome da režijske troškove u narednom razdoblju minimaliziramo. S obzirom na niz protuepidemijskih mjera koje moramo poduzeti i koje također generiraju troškove, smanjenje režija je prilično izazovan zadatak ali vjerujemo kako ćemo ga uspješno obaviti. Detaljnije financijske elemente ponuda za naredno razdoblje za naše zakupnike ne smijemo otkrivati jer se radi o poslovnoj tajni. Ipak, smatramo kako smo na sebe preuzeli veliki teret krize u nastupajućem razdoblju, istaknuo je direktor Stevan Muidža.

Naglašava da Max City i dalje zadržava sve mjere koje su bile poduzete na početku epidemije, a neke će i dodatno pojačati.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter