Ilustracija
Kako bi olakšao pristup podacima o potrošnji vode, računima za vodne usluge te ubrzao komunikaciju s potrošačima Vodovod Pula pustio je u rad aplikaciju za pametne telefone (iOS i Android) i web portal Moj Vodovod (moj.vodovod-pula.hr)
-Na taj način podatke koji su korisnicima važni činimo dostupnijima, digitaliziramo dostavu računa za vodne usluge i plaćanje te omogućujemo praćenje potrošnje na mjernom mjestu, pojašnjava direktor Vodovoda Dean Starčić dodajući da se uslugom mogu koristiti svi korisnici vodnih usluga pulskog Vodovoda.
Web portal i mobilna aplikacija nude korisnicima uvid u sve račune za vodne usluge i njihov online plaćanje, uvid u potrošnju vode (tablični i grafički prikaz), aktivaciju zaprimanja računa za vodne usluge u digitalnom obliku, dojava stanja vodomjera ali, primjerice, i primanje upozorenja o povećanom utrošku vode te
mogućnost promjene korisnika koristeći web portal, bez potreba za dolaskom u prostorije Vodovoda.
Za aktivaciju usluge potrebno se registrirati na web portal te nakon toga, po želji, koristiti web portal ili mobilnu aplikaciju. Korisnicima je sa računima za travanj, kako doznajemo, dostavljen letak s osnovnim informacijama o novim mogućnostima, a u kratkom periodu od kad je usluga aktivna portal i aplikacija imaju već više od tisuću korisnika.
- Korisnici koji koriste naše ostale usluge, e-račun ili e-poštu mogu i dalje nastaviti koristiti te usluge, ali mogu i aktivirati aplikaciju "Moj Vodovod" kako bi koristili dodatne usluge koje pruža aplikacija, poručuje direktor Starčić.