GASTRO MANIFESTACIJA

PULA: Na gradskoj tržnici od ponedjeljka ponuda slavonskih proizvoda i jela

| Autor: Lara Bagar
Ilustracija (Snimio Milivoj Mijošek)

Ilustracija (Snimio Milivoj Mijošek)


Od 22. do 27. kolovoza na Trgu 1. svibnja pored zgrade centralne pulske tržnice Udruga branitelja proizvođača Panonija donosi u Pulu izložbeno-prodajnu manifestaciju pod nazivom "Zeleno i plavo u Puli".

"Ako ste ljubitelj kontinentalne tradicionalne kuhinje i drugih slavonskih delicija, onda je dolazak na pulski trg pored zgrade tržnice pravo mjesto za vas! Uz prezentaciju i prodaju slavonskih delicija, te prikaz spravljanja hrane na tradicionalan način ("poderane gaće"), kao i bogatu gastro ponudu, očuvanje tradicionalnih zanata jedna je od zadaća na koju smo osobito ponosni", poručuje Pavao Baotić, predsjednik Udruge branitelja proizvođača Panonija.

Posjetitelji će moći pogledati izradu rukotvorina, zlatoveza i šlinge te tradicionalnih reklji. To je samo dio bogate i raznovrsne ponude koju su pripremili organizatori. Posjetitelji koji će se u navedenom periodu od 8 do 20 sati uputiti na centralnu pulsku tržnicu moći će uživati u slavonskom čobancu, grahu ili drugim jelima pripremljenim po starinskim, već zaboravljenim receptima.

Udruga branitelja proizvođača Panonija okuplja branitelje i članove njihovih obitelji koji imaju registrirane OPG-ove, obrte, društva ograničene odgovornosti, udruge, zadruge, kućne radinosti, a prije sedam godina udružili su se radi promidžbe te prezentacije slavonskih i drugih autohtonih proizvoda kroz zajednički nastup na tržištu.

Riječ je o proizvođačima poznatih slavonskih delicija, prije svega suhomesnatih proizvoda, kolača, meda, vina, voćnih rakija, tradicijskih rukotvorina i drugih proizvoda karakterističnih za Slavoniju i Baranju. Naglasak u Udruzi daje se na ljudima koji su u Domovinskom ratu dali veliki doprinos, a nakon rata su zasukali rukave te dalje pridonose društvenoj zajednici u ovima teškim i kriznim vremenima.

Udruga Panonija pokrenula je vrlo uspješne i iznimno posjećene projekte kao što su Dani Slavonije i Sajam slavonskih proizvoda, Domaće je Domaće, Zeleno i Plavo, te je po njima postala prepoznatljiva diljem Hrvatske.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter