HALO GLAS ISTRE

POŠTAR NE ZVONI NIJEDANPUT? Puljanka danima kod kuće čekala preporučenu poštu, no dočekala je samo - obavijest o pokušaju dostave. I HRVATSKA POŠTA SE OGLASILA O OVOM SLUČAJU

Iz Hrvatske pošte pozivaju korisnike da im se za sve vrste upita obrate pozivom na broj telefona 072/303-304, u najbližem poštanskom uredu ili putem online obrasca na https://kontakt.posta.hr#

| Autor: Mirjana VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ
Ilustracija (Snimio Dejan Štifanić)

Ilustracija (Snimio Dejan Štifanić)


Puljanka koja zbog neugodnosti nije željela javno iznositi svoje ime, požalila se da joj poštar nije uručio preporučenu pošiljku iako za to, veli, nije bilo nikakve zapreke budući da je tog dana bila kod kuće.

Svoje pismo redakciji počinje riječima da je "u jednoj zgradi na Vidikovcu 2. lipnja pronašla obavijest u sandučiću o tome da je dan ranije pokušana dostava preporučene pošiljke".

Ovo nije iznimka

- Nitko nije ništa pokušao jer sam u navedeno vrijeme bila u kući. Požalila sam se na to službi za korisnike centrale u Zagrebu gdje su se ispričali te napisali da će ponoviti osobnu dostavu. Kako je 3. lipnja bio blagdan, tako sam dostavu očekivala 4. lipnja, a po protoku uobičajenog vremena dolaska poštara u zgradu na servisu Track&trace HP-a uočila sam bilješku da je opet pokušana dostava tog dana u 13.19, ali mi pošiljka ponovno nije uručena unatoč činjenici da sam bila kući. Jutros, 5. lipnja u 8 sati, po vrućini, otišla sam u zgradu glavne Pošte na Danteovom trgu s obavijesti na kojoj piše da pošiljku tamo osobno mogu podignuti, počevši od narednog dana od pokušaja dostave. No, ni na taj način pošiljku nisam uspjela napokon dobiti jer ju, prema dobivenoj informaciji, famozni poštar koji ne zvoni i ne uručuje pošiljke, nije na kraju smjene predao na šalter za preuzimanje pošiljaka, iako je to bio obavezan učiniti upravo zato da bi ju primatelj mogao osobno preuzeti.

Budući da taj poštar vikendom ne radi, moja je preporučena pošiljka fizički nedostupna bilo kome, čak i službenim osobama čiji je posao uručiti pošiljke primatelju osobno na šalteru. Tako je protekao cijeli tjedan a da pošiljku nisam vidjela. Kada i hoću li - ne zna se! Napominjem da mi je više susjeda u zgradi reklo da ovo nije iznimka već da predmetni poštar isključivo tako dostavlja poštu s dostavnicom ili povratnicom, za koje je potreban potpis primatelja. Ljude nepotrebno prisiljava da odlaze u glavnu poštu, unatoč činjenici da su bili kod svojih kuća i bez problema mogli od njega neposredno preuzeti svoju pošiljku, detaljno nam je obrazložila svoj problem čitateljica.

Pojačat će kontrolu

Njezinu smo pritužbu, tražeći objašnjenje, poslali Hrvatskoj pošti, odakle odgovaraju da se radi o pošiljci za koju je primateljica zatražila ponovnu dostavu na adresu.

- Prilikom ponovne dostave poštar je zabunom postupio kao da se radi o drugoj dostavi pismena parničnog postupka, odnosno zadužio je pismeno za vraćanje pošiljatelju s obzirom da primateljicu nije zatekao na adresi. Nakon zaprimljenog prigovora i provjere, pošiljka je uručena na adresi. Proveli smo dodatnu terensku kontrolu i kontaktirali korisnicu koja je izrazila zadovoljstvo rješenjem situacije. U narednom periodu pojačat ćemo kontrolu urednosti dostave na rajonu pod koji spada naselje Vidikovac. Pozivamo korisnike da nam se za sve vrste upita obrate pozivom na broj telefona 072/303-304, u najbližem poštanskom uredu ili putem online obrasca na https://kontakt.posta.hr#, poručuju iz Pošte.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter