(Unsplash)
Europe Direct Informacijski centar (EDIC) Pula-Pola projekt Grada Pule i Istarska razvojna agencija – IDA d.o.o. organiziraju on line radionicu na temu "Online poslovanje i web trgovina 2021“ koja će biti dostupna na Facebook stranici Istarske razvojne agencije – IDA d.o.o. i Facebook stranici EDIC Pula-Pola (događaj) u srijedu, 10. ožujka, od 10 do 13 sati.
Online prodaja u konstantnom je rastu te oni koji ne koriste online kanale za prodaju i promociju svojih usluga i proizvoda najčešće zaostaju za konkurentima. Prema podatcima Hrvatskog zavoda za statistiku trgovina na malo putem interneta ili pošte u prvih 6 mjeseci 2020 godine porasla je za 13,9 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Kako bi online prodaja bila uspješna, od krucijalne je važnosti odabrati kanale prodaje i web trgovinu koja odgovara vašem poslovanju. Online možemo prodavati proizvode ili usluge. Zavisno o tipu proizvoda trebamo odabrati idealne kanale. Naime, mnogi poduzetnici neispravno koriste online kanale prodaje i time značajno utječu na učinkovitost same prodaje.
Sadržaj radionice:
- Uvod u online prodaju i uvjeti potrebni za početak
- Kanali online prodaje I (SEO, copywriting, društvene mreže, inbound marketing)
- Kanali online prodaje II (PPC, Newsletter, influenceri)
- EU mreže, kontaktne točke i alati za poduzetnike
Cilj radionice je učvršćivanje položaja poduzetnika na tržištu, a sve kako bi se smanjila asimetrija informacija te olakšao pristup poslovnim znanjima i vještinama i informacijama ključnima za rast i razvoj poslovanja, te kako bi se unaprijedila gospodarska uspješnost i stopa preživljavanja pogotovo u novonastaloj situaciji uzrokovanoj korona virusom.
Miško Macolić Tomičić je zaljubljenik u digitalni marketing te suvlasnik marketinške agencije Markething, aktivno sudjeluje u promicanju poduzetničke kulture. Iskustva iz inozemstva prenio je u poslovanje, a danas svoje digitalno znanje, prenosi poduzetnicima i mladim ljudima za poslovanje u 21. stoljeću. Iza sebe ima velik broj edukacija održanih za Istarsku razvojnu agenciju, Visit Novigrad Cittanova, Visit Motovun, Istarsku razvojnu turističku agenciju, Udruženje obrtnika Pula, Poduzetnički inkubator Pazin UP, Europski dom u Zagrebu. Nositelj je kolegija Digitalni marketing na Istarskom Veleučilištu – Università Istriana di scienze applicate i gost predavač na Katedri za marketing FET-a, Ekonomskom fakultetu u Rijeci, Diopter Otvoreno učilište te Ekonomskoj školi u Puli.
Radionica je besplatna i dostupna svim zainteresiranim malim i srednjim poduzetnicima i ostalim polaznicima.
Sudionici će pored brojnih korisnih sadržaja sudjelovanjem na on line radionici imati prilike saznati više o on line poslovanju i web trgovinu 2021, ali i dobiti informacije o EU mrežama, kontaktnim točkama i alatima za poduzetnike koje pruža Europska unija.
Radi projektnih obveza, potrebno je izvršiti prijavu na POVEZNICI.