PREDSTAVLJANJE U PULSKOJ ZRAČNOJ LUCI

FOTO / NOVA HRVATSKA AVIOKOMPANIJA: ETF Airways neće se baviti linijskim prijevozom nego charterom, a u ekipi koja ga je pokrenula je i Velimir Šonje

Tržište se brzo oporavlja nakon proljetnog popuštanja pandemije. Potražnja za našim uslugama izvan Hrvatske raste iznad svih očekivanja, što je i nas iznenadilo, kaže Stjepan Bedić

| Autor: Danijela BAŠIĆ-PALKOVIĆ


Prvi putnički zrakoplov Boeing 737-800 sa 189 mjesta, vlasništvo nove hrvatske zrakoplovne tvrtke ETF Airways, predstavljen je u Zračnoj luci Pula. Dolazak drugog zrakoplova iste konfiguracije očekuje se početkom lipnja.

ETF Airways je osnovan 2020. godine te je sklopljen prvi trajni ugovor za povezivanje destinacija Jugoistočne Europe s raznim destinacijama diljem cijele Europske unije te je time službeno započeto poslovanje nove hrvatske zrakoplove tvrtke.

(Snimio Duško Marušić Čiči)

- Tržište se brzo oporavlja nakon proljetnog popuštanja pandemije. Potražnja za našim uslugama izvan Hrvatske raste iznad svih očekivanja, što je i nas iznenadilo. Međutim, imamo sjajan tim koji je uspio odgovoriti na sve izazove i pripremiti našu tvrtku za ulazak u prvu sezonu operacija s dva zrakoplova tipa Boeing. To je prvi put u proteklih trideset godina da se Boeing pojavljuje na tržištu regije, izjavio je predsjednik Uprave ETF Airwaysa Stjepan Bedić.

Novu hrvatsku zrakoplovnu tvrtku vode tri iskusna stručnjaka, ujedno članovi uprave ETF Airwaysa, Stjepan Bedić, Marko Banković i Dragan Stefanovski. Najveći investitori i članovi nadzornog odbora su javnosti poznati dugogodišnji financijski i ekonomski stručnjaci Ratko Bajakić i Zdenko Adrović, a zamjenik predsjednika nadzornog odbora i investitor je ekonomski analitičar Velimir Šonje.

(Snimio Duško Marušić Čiči)

Predsjednik nadzornog odbora Ratko Bajakić istaknuo je kako je prošlogodišnji poremećaj na avio-tržištu otvorio nove prigode zbog kojih je odlučio kapitalno podržati ETF Airways.

- Avijacija je kapitalno iznimno zahtjevan posao i u normalnim vremenima nije lako ući na tako kompetitivno tržište. Međutim, uvjeti za najam velikih zrakoplova naglo su poboljšani nakon prizemljenja značajnog dijela globalne flote. Uspjeli smo ispregovarati jako dobre uvjete najma, što nam pruža odskočnu dasku u nastavku širenja posla. Vjerujemo da imamo najbolji upravljački tim i posvećene i motivirane zaposlenike koji će uz potporu investitora ostvariti ambiciozan poslovni plan, kazao je Bajakić.

(Snimio Duško Marušić Čiči)

Kako se moglo čuti, ETF Airways neće biti linijski prijevoznik, a poslovna strategija zasniva se na charter letovima te naručenim letovima za druge tvrtke, takozvani "wet lease" (ugovori o zakupu zrakoplova s posadom).

- Manjim zrakoplovnim tvrtkama je gotovo nemoguće konkurirati gigantima poput Ryanaira i Lufthanse. Međutim, na tržištu postoji velik broj niša, jednim dijelom vezanih uz turizam, u kojima ima više nego dovoljno mjesta za tvrtke poput naše, naglasio je član uprave Marko Banković.

(Snimio Duško Marušić Čiči)

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter