Čovjek - ključ uspjeha

Najbolji portir je Danijel Španjol, dugogodišnji djelatnik Plave Lagune


Dugogodišnji djelatnik Plave Lagune, odnosno nedavnog Istraturista, Danijel Španjol dobitnik je nagrade: Čovjek ključ uspjeha – za najboljeg djelatnika u 2018. godini u kategoriji hotela i kampa. Odluka je donesena je na Danima hrvatskog turizma koji se ovih dana održavaju na Hvaru u organizaciji Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore. Iz Plave Lague su poručili kako su iznimno ponosi na svog djelatnika koji je cijeli radni vijek proveo u Istraturistu, odnosno Plavoj Laguni i ove godine, nakon 44 godine rada, odlazi u zasluženu mirovinu. U hotelima Istraturista, današnje Plave Lagune, radio je od osnovne škole počevši od1974. godine, a kao stalni radnik zapošljava se 1976. godine. U međuvremenu je radio gotovo u svim hotelima Umaga, od Adriatica gdje je proveo pune 24 godine pa hotelu Sol Umag, Sol Aurora, Sol Gadren Istra, Melia Coral, Moj Mir i Sol Sipar. Čitav svoj dogogodišnji radni vijek proveo je kao portir.

- Baš volim posao portira, međutim biti dobar portir i nije tako lako kao što dosta ljudi misli, nije to samo zgrabiš kufer i nosiš. Treba u ovom poslu obratiti pažnju na masu sitnih detalja, kao npr. pogledaš registraciju na autu gosta i poželiš mu dobrodošlicu na njegovom jeziku i to uvijek sa smiješkom, na glas, gledajući ga u oči. Isto tako, važan je i odnos prema gostu na odlasku, jer mi smo prvi i zadnji kojega oni vide u hotelu. Ako su se dobro proveli, tužni su što odlaze, a ja ih volim utješiti rečenicom: «Doviđenja, do skorog viđenja, jer da bi se vratili, ipak morate otići!“, komentira Španjol i nastavlja govoriti da ovaj posao voli jer ima osjećaj da mu je zbog neposrednog dnevnog susreta sa brojnim gostima svaki dan bio veliki izazov, dodadajući da je njegova nagrada i zasluga okružnja u kojem je radio uvijek s odličnim kolegama.

Hrvatska turistička zajednica svake godine dodjeljuje nagrade Čovjek - ključ uspjeha, djelatnik godine. Cilj ove nagrade je razvijanje gostoljubivih i prijateljskih odnosa prema turistima te podizanje kvalitete usluge što direktno utječe na podizanje stupnja zadovoljstva gostiju te širenje pozitivnog imidža hrvatskog turizma. (S. BOSNIĆ)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter