DOBRA LOKACIJA - DOBRA CIJENA

LICITACIJA ZA POSLOVNE PROSTORE U CENTRU PULE: Cijena prostora u Flanatičkoj sa 7,5 narasla na 24.000 kuna. Saznajemo što dolazi na tu adresu

| Autor: Zvjezdan STRAHINJA

Od 23 poslovna prostora koje je Grad Pula stavio na licitaciju, izdano je njih 20, od čega 12 po početnim cijenama, a za 8 se vodila borba i cijene su rasle i do preko tri puta.

Kako su nam otkrili iz gradske uprave, za sedam se prostora - uz restoran u Clerisseauovoj i dvije trgovine u Sergijevaca to su i galerija na Kapitolinskom trgu 1, galerija u Kandlerovoj 5, trgovina brendiranih proizvoda u Flanatičkoj 19 i uredski prostor u Tomasinijevoj 6 - nadmetalo čak tri ili više ponuditelja.

A da je zaista bila jagma za tih sedam prostora pokazuje i primjer prostora od 151 kvadrata na adresi Flanatička 19, koji je od početnih 7,5 tisuća kuna dostigao cijenu mjesečnog najma od oko 24 tisuće kuna bez PDV-a. Taj najveći iznos ponudila je jedna optička trgovina.

Najviše je prostora bilo ponuđeno u Sergijevaca, četiri trgovinska, namijenjena prodaji brendirane robe, te u Flanatičkoj gdje su tri prostora također za prodaju brendova. Istaknimo da je lokal bivšeg kafića Alkar "otišao" po početnoj cijeni od 80 kuna za 33,8 kvadrata, dok za susjednu bivši trgovinu Rio nije bilo zainteresiranih. Zanimljivo je i da će u Zagrebačkoj, koju napušta sve više trgovaca i obrtnika, u jednom prostoru na početku ulice prodavati vjenčanice, a nešto dalje proizvodit će se pletena i kukičana roba.

- Grad Pula intenzivno radi da bi se motivirali zakupci i privukli ljudi da dođu u centar, a jedna od takvih aktivnosti bila je i nova Odluka o davanju u zakup i kupoprodaju poslovnih prostora te Odluka o utvrđivanju zakupnine, zona i djelatnosti u poslovnom prostoru grada Pule koje je Gradsko vijeće usvojilo i kojom su regulirane točno određene djelatnosti i ponude. Činjenica je da su trgovački centri otvoreni u Puli privukli dio kupaca koji sada više ne mora dolaziti u centar, po čemu Pula nije izuzetak, već je takva situacija karakteristična i za druge gradove. Da bi netko došao u centar grada, mora imati ili naviku ili potrebu. Potrebu nije lako kreirati, ali na tome kontinuirano radimo, recimo ponudom čitavog niza aktivnosti i manifestacija kojima se značajno utječe na navike građana i gostiju, tumači pulski gradonačelnik Boris Miletić.

Uz bivši Rio, nitko nije bio zainteresiran ni za mali trgovinski ili uredski prostor od 17,5 kvadrata na adresi Veronska 3, gdje je početna cijena bila sto kuna po kvadratu, kao ni za frizerski salon na adresi Smareglina 7, površine 31,7 kvadrata, s početnom cijenom od 50 kuna po četvornom metru.

Ugovori o zakupu bit će zaključeni nakon što Grad donese odluku o prihvatu ponuda. Ukoliko netko odustane od potpisivanja ugovora, gubi jamčevinu - prostor ostaje prazan i bit će ponuđen u sljedećem natječaju, kao i neizlicitirani prostori.

"Na taj način nastavit će se s poticanjem gospodarskog razvoja, proširenjem i obogaćivanjem ponude u Puli za sve građane i brojne turiste, te omogućiti otvaranje novih radnih mjesta", zaključuju iz gradskog Odsjeka za informiranje.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter