NASHE

Kozmetika iz Pule osvaja američko tržište, a priča je počela slučajno na pulskom aerodromu

| Autor: Ružica KORACA
Monika Cukon i Meri Pincan

Monika Cukon i Meri Pincan


Poznati pulski brend prirodne kozmetike Nashe, iza kojeg stoje Meri Pincan i Monika Cukon, uskoro će se naći na policama američkih trgovina. Pandemija nije poljuljala njihovo poslovanje, a zaposlili su još četiri djelatnice. Naime, u tijeku je sređivanje posljednjih papira, ispitivanja i deklaracija koje su potrebne da maslac, piling i parfemsko ulje postanu dio ponude u trgovinama na Floridi i u Kaliforniji. Veliki je to poduhvat za pulske poduzetnice.

- Do ovoga je došlo nakon što nas je kontaktirala zadovoljna klijentica, predstavnica jedne kozmetičke korporacije, koja je na pulskom aerodromu kupila naše proizvode. Željela je naše proizvode prodavati u Americi, ispričale su nam Monika i Meri.

Ove dvije ambiciozne poduzetnice počele su s izradom sapuna, a sada imaju cijelu paletu svojih brendiranih proizvoda koje kupuju klijenti diljem svijeta. Od veljače 2020. godine zaposlile su još četiri djelatnika, te ih sada zapošljavaju ukupno sedam. Prilagođavaju se trendovima, ali uvijek sve mora biti prirodno.

- Pandemiju smo uspjele preživjeti. Obratili smo se i brojnim trgovačkim centrima i nudili naše proizvode. Sretne smo što nam je to uspjelo i sada se naši proizvodi nalaze i na policama domaćih trgovačkih lanaca. Jako puno izvozimo, kazale su nam.

Njihovi proizvodi se najbolje reklamiraju usmenom predajom, a noviteti su ono na čemu treba raditi da bi brend rastao. Priznaju da su malo zakinule muški rod, budući da u asortimanu zasad imaju samo parfemsko ulje. Najavljuju da će to uskoro ispraviti.

- Sada planiramo izbaciti paletu novih proizvoda, a serum i gel za lice su novost koja je odlično prihvaćena. Gel sadrži hijaluron, ureu i sve što je potrebno za hidrataciju kože, dok serum sadrži koenzim Q10 i kuki ulje. U dva koraka do lijepe i zdrave kože. Imamo i nove kreme za tijelo koje su drugačije konzistencije nego maslac, otkrila nam je Monika.

Kontinuirana edukacija, komunikacija s farmaceutskim kućama, proizvođačima prirodne kozmetike te proizvođačima sirovine doprinosi njihovom razvoju, ističu.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter