Bitno je naglasiti da nije došlo do pretjeranog otkazivanja, a uz to i dalje ima novih rezervacija, kao i interesa za našu destinaciju, kaže Manuela Kraljević, članica Uprave Arena Hospitality Groupa
Grand Brioni (Snimio Milivoj Mijošek)
Nakon pandemije covida-19, na turističke rezultate hotelskih kuća svakako će utjecati rat u Ukrajini. Iz pulskog Arena Hospitality Groupa napominju da je prije početka rata potražnja za smještajem ove grupacije bila na razini 2019., pa čak i bolja u usporedbi s tom rekordnom i reprezentativnom godinom.
- Nakon početka rata situacija se malo promijenila i rezervacije su usporene: u odnosu na razdoblje prije 24. veljače, dnevni i tjedni buking je prepolovljen. Međutim, bitno je naglasiti da nije došlo do pretjeranog otkazivanja, a uz to i dalje ima novih rezervacija, kao i zainteresiranosti za našu destinaciju. Međutim, ako se sve usporedi s početnim predviđanjima i očekivanjima za nadolazeću sezonu, nakon početka rata ona su manja u odnosu na početak godine. Svjedoci smo da se turistički sektor konstantno susreće s različitim izazovima kojima se prilagođava te se u skladu s njima i ponaša, kako prema vlastitom poslovanju, tako i prema svim dionicima u društvu, napominje Manuela Kraljević, članica Uprave te direktorica marketinga i prodaje Arena grupe.
Napominje da su predstavnici Arena Hospitality Groupa, kao i kolege iz drugih većih hotelskih grupacija bili na sastanku u Ministarstvu turizma na kojem je odlučeno da će se, ukoliko za to bude bilo potrebe i ako dođe do većeg izbjegličkog vala na području Hrvatske, dati na raspolaganje određeni broj apartmana i drugih smještajnih jedinica.
- Za sada to nije slučaj i nadamo se da to neće biti potrebno, što bi značilo da će se stanje koje je povezano s ratom u Ukrajini u dogledno vrijeme popraviti. Trenutno se kod nas nalazi nekoliko ukrajinskih radnika koji su se prijavili za sezonski posao još prije početka rata i oni se ne vode kao ratne izbjeglice. S druge strane, naša je kompanija u konstantnoj potrazi za sezonskim radnicima te je, kao i uvijek do sada, otvorena prema svima koji su zainteresirani za posao u turizmu.
Bez obzira na protekle dvije neuobičajene i izazovne sezone koje su obilježene promjenama nastalim zbog pandemije koronavirusa i na trenutnu, novonastalu situaciju oko rata u Ukrajini - ako se pritom nadovežemo na turistički sektor koji je generalno nepredvidljiv, a za koji je vezano naše poslovanje - zadovoljstvo nam je napomenuti da se Arena Hospitality Group uspješno prilagođava potrebama tržišta te kao i do sada, iz godine u godinu optimistično gleda prema nadolazećoj sezoni, zaključuje Manuela Kraljević.
Ove godine, dodaje, najveća pozornost usmjerena je prema otvaranju najluksuznijeg hotela AHG-a na ovom području, Grand Hotela Brioni.
- Hotel je u završnoj fazi pred otvaranje i temeljito se radi na najsitnijim detaljima da bismo svoje prve goste mogli dočekati u punom sjaju. Upravo zbog navedenog, Grand Hotel Brioni svoja će vrata otvoriti sredinom svibnja, kaže Kraljević. Paralelno se uređuje i hotel Splendid, međutim, nije riječ o rekonstrukciji, već o redovnom održavanju i pripremi prije turističke sezone.
- Osim neophodnih i uobičajenih godišnjih preinaka, napomenuli bismo da se također obnavlja i fasada na jednoj zgradi. Splendid se otvara 24. travnja, dok se - izuzmemo li spomenuto otvorenje Grand Hotela Brioni - ostali objekti otvaraju prije uskršnjih praznika. Hotel Park Plaza Belvedere i kamp Arena Grand Kažela u Medulinu otvoreni su od početka kalendarske godine, navodi Kraljević.