Prijave u pisanom obliku, uz sve dokumente kojima se dokazuju uvjeti traženi javnim pozivom, zaprimaju se do sutra, 24. kolovoza, do 9 sati, a dostavljaju se na adresu škole u kojoj se kandidat prijavljuje
pomocnici u nastavi
Grad Pula objavio je javni poziv za pomoćnike u nastavi i stručne komunikacijske posrednike za učenike s teškoćama u razvoju u školama čiji je osnivač Grad, a koje su partneri u projektu „Zajedno do znanja”. Projekt, čiji je nositelj Grad, odobren je na natječaju Ministarstva znanosti i obrazovanja „Pomoćnici u nastavi i stručni komunikacijski posrednici za učenike s teškoćama u razvoju u osnovnim školama i odgojno-obrazovnim ustanovama koji se provodi u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. -2020., a financira iz Europskog socijalnog fonda.
Traži se 90 asistenata, a prijave u pisanom obliku, uz sve dokumente kojima se dokazuju uvjeti traženi javnim pozivom, zaprimaju se do sutra, 24. kolovoza, do 9 sati, a dostavljaju se na adresu škole u kojoj se kandidat prijavljuje. Uz prijavu, kandidati su dužni priložiti sljedeću dokumentaciju (original ili fotokopiju): potvrdu o odgovarajućem stupnju obrazovanja (fotokopija diplome ili svjedodžbe o stečenom stupnju obrazovanja), dokument kojim se potvrđuje državljanstvo, životopis, dokaz o neosuđivanosti koji nije stariji od 30 dana, izjavu ili potvrdu o osposobljenosti za pomoćnike u nastavi u trajanju od najmanje 20 sati, kao i izjavu ili potvrdu o završenom programu izobrazbe za stručnog komunikacijskog posrednika.
Zainteresirani mogu podnijeti prijavu za zapošljavanje u više škola, a u prijavi moraju navesti škole prema redoslijedu interesa. Prije nego što počnu raditi, kandidati koji budu odabrani moraju završiti program osposobljavanja za pomoćnike. Kandidati koji su već pohađali tečaj moraju predočiti odgovarajuću potvrdu, te nisu obvezni pohađati tečaj. Edukaciji će organizirati Grad Pula u sklopu projekta "Zajedno do znanja".
"Osnovna zadaća asistenta je pružiti neposrednu podršku učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u poslovima koji zahtijevaju komunikaciju, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, svakodnevnu podršku u kontekstu aktivnosti u ' nastave, izvannastavnih aktivnosti i terenskih aktivnosti", napominju iz Grada.