GRADSKI PRIJEVOZNIK

Direktor Pulaprometa nije odgovorio na optužbe vozača o mobingu na radnom mjestu; DIREKTOR ŠKATAR: Ugovor o radu ne opisuje liniju koju će netko voziti; UMIROVLJENI ŠOFER: Ljudi su zbog iživljavanja završavali na psihijatriji


Ugovor o radu ne opisuje liniju, već posao vozača autobusa. Poslodavac, odnosno ovlaštena osoba, procjenjuje kako optimalno uskladiti raspoložive kapacitete, kaže Škatar * Bilo koja greška ili bolovanje i odmah na mali bus ili najgore linije. Morao sam plakati koliko me šef izmasirao. Zbog stresa sam kasnio 13-14 minuta na liniju, priča umirovljeni šofer

 

Nakon što nam se obratilo nekoliko vozača Pulaprometa, tvrdeći da trpe šikaniranje i mobing na radnom mjestu, te da ih se kažnjava upućivanjem na linije na kojima im se primanja značajno smanjuju, dobili smo i pisani odgovor direktora ovog javnog gradskog poduzeća Igora Škatara. Prije bismo to mogli nazvati dopisom, priopćenjem, budući da nismo dobili konkretan odgovor na većinu postavljenih pitanja. Zanimalo nas je, uz ostalo, je li točno da je nekim vozačima iz okolice Pule postavljen uvjet da prebace prebivalište u Pulu radi izbjegavanja plaćanja troška prijevoza.

Bez odgovora

Zanimalo nas je upućuju li se "nepodobni" vozači na liniju za Jadreške zbog čega zarade i tisuću kuna manje mjesečno u odnosu na "kremu" koja vozi za Stoju i Verudu, kao i zašto se to čini. Također smo željeli doznati je li istinita informacija o tome da su plaće pojedinih vozača puno manje od prosjeka od 6.140 za 2017. godinu te da iznose oko 5.100 kuna. Je li točno da veće plaće u ovom gradskom poduzeću dobivaju samo privilegirani i to putem stimulacija? Umjesto odgovora na ta konkretna pitanja, Škatar je priopćio sljedeće. (Mirjana VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ)

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter