Na tekst o obitelji Kecman s Kaštanjera, koja mjesecima ne može spavati zbog buke kompresora u poslovnom prostoru dućana Studenac ispod njihova stana, reagirali su iz ove tvrtke. Zahvaljuju što smo im skrenuli pažnju na ovaj slučaj kojeg su, navode, detaljno istražili.
Podsjetimo, obitelj Kecman nam se obratila prošli tjedan jer, unatoč obećanju da će se buka iz dućana ispod njihova stana riješiti, vlasnici sporne trgovine to nisu učinili. Obitelj nam je ispričala kako ih je Studenac, radi buke koja je u svim mjerenjima prekoračivala dopuštene decibele, obeštetila sa 6.000 kuna, no time su ispoštovali samo dio ugovora, dok onaj da će buku sanirati nisu.
- Studenac je na problemu saniranja buke intenzivno radio te su do sada izmještene vanjske jedinice klima uređaja, smanjen je nivo buke zračnog kondenzatora, na centralu je postavljena dodatna zvučna izolacija, a na rashladni cjevovod dodatni prigušivači vibracija. U dogovoru sa stanarom iznad trgovine centrala je premještena u zasebnu prostoriju u skladištu, navode nam iz Studenca.
Trenutno je, dodaju, u pripremi premještaj kompresorske centrale u zvučno izoliranu prostoriju.
- Što se tiče Puljanke, dućana koji se prije nalazio u objektu, važno je naglasiti da je on bio znatno manjih gabarita pa samim time i jednostavnijih tehničkih potreba koje su se morale ispoštovati. Trenutni objekt Studenca i njegova konstrukcija su puno kompleksniji pa tako i tehnički zahtjevniji za pronalazak najidealnijih rješenja. Obitelji Kecman upućujemo ispriku, a na problemu saniranja buke te završetku radova se intenzivno i aktivno radi kako bi se situacija što prije privela kraju.