Pula je dobro povezana s drugim dijelovima Hrvatske (Mirjana VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ)
Dva mjeseca koronakrize, bez ijedne prodane karte, uz stopiran promet, bila su kobna za mnoge prijevoznike. Neki su propali, a drugi drastično smanjili plaće i broj radnika, te stopirali bilo kakve investicije.
Ipak, koncem lipnja, s dolaskom turista i ublažavanjem epidemioloških mjera, sve se pomalo zakotrljalo, pa je na pulskom Autobusnom kolodvoru u Šijanu uspostavljena veza s većinom prijašnjih odredišta. Brioni i Fils i dalje svakodnevno radnim danima rano ujutro voze za Zagreb, busevi kreću i za Rijeku, dalmatinske i druge gradove. Voze i za Tuzlu, Sarajevo, Beograd, a odnedavno i za Tetovo i Skoplje.
Sve se čini kao i prije, ali to ipak nije. Putnici u busevima trebaju nositi masku te se držati propisanog razmaka. Na kolodvoru nema puno ljudi. Nitko se ovdje ne zadržava, osim onih koji dođu neposredno prije putovanja. Iza zgrade je, iza zaključane željezne ograde, kombi Črnja Toursa. Službenica potvrđuje da ta firma, koja je koncem prošle godine iselila i s rovinjskog kolodvora, više ne radi.
U Rovinju više nema ni Briona, koji drže pulski kolodvor. Usprkos tome što smo im nekoliko puta poslali upit, iz te nam prijevozničke kuće nisu odgovorili na pitanje o tome kako je korona utjecala na njihovo poslovanje, broj zaposlenih i njihova primanja te, na koncu, broj linija. Korona je značajno utjecala na poslovanje Filsa, tvrtke sa sjedištem u Banjolama.
Koronavirus i, posljedično, preporuke te odluke Stožera civilne zaštite značajno su utjecali na djelatnost usluga putničkog cestovnog prijevoza te prouzročile ozbiljne probleme tvrtkama iz djelatnosti. Radi se o jednoj od najugroženijih djelatnosti u koronakrizi kojoj se ne nazire kraj.