"Hoj na kurijeru"

Pulapromet želi potaknuti građane na češće korištenje javnog prijevoza

| Autor: Glas Istre
(Foto: Pulapromet)

(Foto: Pulapromet)


Pulapromet je pokrenuo novu marketinšku kampanju pod nazivom "HOJ NA KURIJERU", kojom želi potaknuti građane na češće korištenje javnog prijevoza. Kampanja naglašava brojne prednosti vožnje autobusom, od ekoloških i ekonomskih do praktičnih i društvenih.

U sklopu kampanje, deset autobusa Pulaprometa krase upečatljivi slogani koji ističu pozitivne strane javnog prijevoza:

  • Sjednite i raščistimo zrak zajedno.
  • Pametniji način kretanja.
  • Stvorimo zelenije sutra.
  • Uživajte i gradu iz druge perspektive.
  • Smanjite svoj otisak.
  • Istraži svoj grad.
  • Više vremena manje stresa, otkrijete javni prijevoz.
  • Vrijeme za opuštanje i čitanje.
  • Više novca za stvari koje volite.
  • Vozimo se zajedno. Više prijatelja, manje automobila.

Cilj kampanje je podići svijest o važnosti održivog načina kretanja gradom te potaknuti građane da u svakodnevnom životu češće biraju autobus kao prijevozno sredstvo.

Pulapromet kontinuirano radi na poboljšanju svojih usluga, a ovom kampanjom dodatno naglašava prednosti koje javni prijevoz donosi cijeloj zajednici.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter