Šesnaesta godina zaredom

Održan projektni dan Ekonomske škola Pula: Škola budućnosti koju bismo željeli pohađati

| Autor: Vanesa Begić
(Privatna arhiva)

(Privatna arhiva)


Šesnaestu godinu zaredom, Ekonomska škola Pula održala je "Projektni dan" koji je 2009. godine idejom profesorice ekonomske grupe predmeta Magde Ivančić (sada već umirovljene), zamišljen kao cjelodnevna aktivnost prikaza učeničkih radova na zadanu temu.

Svaki razred sa svojim razrednicima priprema prezentaciju, odnosno razvija i predstavlja "projekt" na zadanu temu. Bila je to preteča Građanskog odgoja i obrazovanja za ovu školu.

(Privatna arhiva)(Privatna arhiva)

Budući svijet

Svaki je razred izrazio svoje viđenje buduće Ekonomske škole, zamišljene škole koja će biti ugodno mjesto stjecanja znanja i vještina, uz rezultat dvanaest vizija, dvanaest "škola budućnosti". Svaki je od njih prezentacijom, skečom, razgovorom, tumačenjem, glumom ili kombinacijom navedenih metoda, pokušao dočarati taj zamišljeni budući svijet iz kojeg će proizići školovani ekonomisti.

Učenici su izrazili brigu za okoliš, za biljni svijet u okviru same učionice budućnosti i promislili o zdravoj prehrani, a ono što su gotovo svi razredi zaželjeli su pametne klupe s digitalnim sadržajima iz kojih bi učili, tako da knjige u tiskanom obliku ne bi bile potrebne.

Drugo, što su svi razredi naveli, je uvođenje prakse i praktičnog rada u okviru nastave, povezivanje s već postojećim tvrtkama i predavanja koje bi održavali gostujući stručni predavači. Sve bi se to odvijalo u manjim grupama nego što su sad, a nastavnik bi bio nešto poput "trenera", koordinatora. Bilo je tu i primjera učenja kroz video-igre, dronove, nezaobilaznog spominjanja robota koji bi pomagali osim u poučavanju i u pospremanju učionice.

(Privatna arhiva)(Privatna arhiva)

Digitalno glasovanje

Na kraju izlaganja, učenici i nastavnici su demokratski, digitalnim glasovanjem o najboljem radu - služeći se sljedećim kriterijima: kreativnost, primjenjivosti u praksi, korištenje IKT-a, timski rad, duhovitost, te želja za pohađanjem opisane škole dobili pobjednika, te je tako prvo mjesto s ukupno 217 bodova osvojio treći "b" razred s razrednicom, profesoricom Ivanom Smoljan, drugo mjesto sa 156 bodova prvi "a" razred čija je razrednica prof. Veronika Furčić, te treće mjesto treći "c" razred s razrednicom, profesoricom Silvanom Čulić, sa 133 boda.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter