mindset matters

Od ideje do uspjeha: Održana studentska konferencija "Marketalks"

| Autor: Jelena Milović
(Foto Infobip)

(Foto Infobip)


Ovih je dana uspješno realizirana studentska konferencija "Marketalks: Mindset Matters", koja je okupila mlade, profesionalce i poduzetnike u inspirativnom i edukativnom okruženju. Cilj konferencije bio je potaknuti osobni i profesionalni razvoj kroz učenje, motivaciju i praktične aktivnosti.

Potencijal digitalnih platformi

Konferencija je započela panelom pod nazivom "Highway to Success". U njemu su sudjelovali uspješni poduzetnici Izabel Jelenić, suosnivač i CTO Infobipa; Sanel Isanović, direktor Level 52, te Dario Marčac, TikTok kreator i osnivač Crew-a. Panelom je moderirala Lara Ljubenović, bivša studentica Fakulteta ekonomije i turizma. Panelisti su podijelili svoje inspirativne poslovne priče i vrijedne savjete za uspjeh.

Uslijedila je radionica "Your Future, Your Choice", koju je vodila psihologinja Vanja Prvulović. Kroz interaktivne aktivnosti, sudionici su otkrili karijere koje najbolje odgovaraju njihovim interesima i sposobnostima. Drugi panel, "Power of Platforms", bio je posvećen društvenim mrežama i digitalnom marketingu. Sudjelovali su Dario Marčac, Vedran Marić (direktor Top Videa i Vibe Media) i Dijana Domonkoš (direktorica Crew-a), a moderatorica Tamara Vošten potaknula je dinamičnu raspravu o potencijalu digitalnih platformi za razvoj karijere.

Završni dio programa uključivao je radionicu/masterclass "Brand it like a Pro" pod vodstvom Hene Crnović, dizajnerice iz nagrađivanog Studija Tumpić/Prenc. Polaznici su radili na kreiranju marketinške kampanje za zamišljeno poduzeće te imali priliku predstaviti svoje ideje.

(Foto Infobip)(Foto Infobip)

Rast, motivacija i razmjena ideja

Na konferenciji su sudjelovali učenici Ekonomskog fakulteta Pula, Gimnazije Pula te Škole za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu Pula, kao i studenti te brojni zainteresirani posjetitelji.

Panelisti su svojim iskustvom, znanjem i motivirajućim pričama inspirirali sudionike, dok su im predavači na radionicama omogućili praktično učenje i stvaranje.

Učenici i studenti svojom su znatiželjom i entuzijazmom dali posebnu energiju konferenciji, jer su interakcija, ideje i želja za učenjem ono što Marketalks čini jedinstvenim i posebnim događajem.

"Ponosni smo što smo zajedno stvorili zajednicu koja povezuje mlade s uspješnim profesionalcima, potičući rast, motivaciju i razmjenu ideja. S velikim uzbuđenjem već sada krećemo u planiranje sljedećeg Marketalksa. Veselimo se ponovnom susretu i novim zajedničkim uspjesima", poručili su organizatori.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter






}