(Foto Infobip)
Ovih je dana uspješno realizirana studentska konferencija "Marketalks: Mindset Matters", koja je okupila mlade, profesionalce i poduzetnike u inspirativnom i edukativnom okruženju. Cilj konferencije bio je potaknuti osobni i profesionalni razvoj kroz učenje, motivaciju i praktične aktivnosti.
Konferencija je započela panelom pod nazivom "Highway to Success". U njemu su sudjelovali uspješni poduzetnici Izabel Jelenić, suosnivač i CTO Infobipa; Sanel Isanović, direktor Level 52, te Dario Marčac, TikTok kreator i osnivač Crew-a. Panelom je moderirala Lara Ljubenović, bivša studentica Fakulteta ekonomije i turizma. Panelisti su podijelili svoje inspirativne poslovne priče i vrijedne savjete za uspjeh.
Uslijedila je radionica "Your Future, Your Choice", koju je vodila psihologinja Vanja Prvulović. Kroz interaktivne aktivnosti, sudionici su otkrili karijere koje najbolje odgovaraju njihovim interesima i sposobnostima. Drugi panel, "Power of Platforms", bio je posvećen društvenim mrežama i digitalnom marketingu. Sudjelovali su Dario Marčac, Vedran Marić (direktor Top Videa i Vibe Media) i Dijana Domonkoš (direktorica Crew-a), a moderatorica Tamara Vošten potaknula je dinamičnu raspravu o potencijalu digitalnih platformi za razvoj karijere.
Završni dio programa uključivao je radionicu/masterclass "Brand it like a Pro" pod vodstvom Hene Crnović, dizajnerice iz nagrađivanog Studija Tumpić/Prenc. Polaznici su radili na kreiranju marketinške kampanje za zamišljeno poduzeće te imali priliku predstaviti svoje ideje.
Na konferenciji su sudjelovali učenici Ekonomskog fakulteta Pula, Gimnazije Pula te Škole za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu Pula, kao i studenti te brojni zainteresirani posjetitelji.
Panelisti su svojim iskustvom, znanjem i motivirajućim pričama inspirirali sudionike, dok su im predavači na radionicama omogućili praktično učenje i stvaranje.
Učenici i studenti svojom su znatiželjom i entuzijazmom dali posebnu energiju konferenciji, jer su interakcija, ideje i želja za učenjem ono što Marketalks čini jedinstvenim i posebnim događajem.
"Ponosni smo što smo zajedno stvorili zajednicu koja povezuje mlade s uspješnim profesionalcima, potičući rast, motivaciju i razmjenu ideja. S velikim uzbuđenjem već sada krećemo u planiranje sljedećeg Marketalksa. Veselimo se ponovnom susretu i novim zajedničkim uspjesima", poručili su organizatori.