(Snimila Vanesa Begić)
- Prijave studijskih programa diplomskih studija Fakulteta ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" započele su 1. srpnja i otvorene su do 29. rujna u 12 sati. Konačna rang-lista za upise u studijske programe bit će objavljena 30. rujna u 14 sati, a početkom listopada krenut će se s upisima u prvu godinu diplomskog studija, a prema rasporedu i detaljima koji će se objaviti na mrežnim stranicama FET-a, kazala je na konferenciji za novinare izv. prof. dr. sc. Ksenija Černe, dekanica Fakulteta ekonomije i turizma.
Diplomski studija na FET-u, ponovila je, obuhvaća studijske programe Primijenjene ekonomije i Poslovne ekonomije koji uključuje Financije i računovodstvo, Marketing, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj te Informatički menadžment. Od ove godine studij Primijenjene ekonomije nudi se i u online obliku na prijediplomskoj i diplomskoj razini.
Najboljim studentima podijeljene su dekanove nagrade te zahvalnice za uspješan rezultat i predstavljanje FET-a u projektu Digitalnog inovacijskog inkubatora, a zahvalnice su uručene i studenticama koje su kao dio sveučilišne ženske rukometne ekipe osvojile treće mjesto na 7. Svjetskom međusveučilišnom prvenstvu u Barceloni.
Prof. dr. sc. Danijela Križman predstavila je međunarodnu konferenciju 28. CROMAR kongres koji će se 12. i 13. listopada održati na pulskom FET-u.
Ovogodišnji kongres naslovljen je "Marketing u multiverzumu: od stvarnog do virtualnog" te će okupiti stručnjake i znanstvenike iz područja marketinga koji će podijeliti aktualna znanstvena saznanja, ali i raspravljati o najnovijim trendovima u marketingu.
Kongres će otvoriti renomirani profesor marketinga iz Portugala Joao Guerreiro s prezentacijom na temu uloge generativne umjetnice inteligencije u marketingu, a član Uprave i potpredsjednik Infobipa za transformaciju i ljudske resurse, Aleksandar Raić predstavit će što rade u području umjetne inteligencije. Dva panela će se održati i uz angažman studenata ovoga fakulteta.
Kongres će tijekom dva dana okupiti 40-ak znanstvenika iz Hrvatske, Poljske, Slovenije, Austrije i BiH koji će predstaviti svoje radove i nova znanstvena saznanja iz svijeta marketinga.