danas odluka ministarstva

Novi Uljanik čeka prihvaćanje Strnadovih 155 milijuna kuna

| Autor: HINA
Brodogradilište Uljanik (Snimio Milivoj Mijošek)

Brodogradilište Uljanik (Snimio Milivoj Mijošek)


Novi Uljanik čeka prihvaćanje Strnadovih 155 milijuna kuna, piše u srijedu Večernji list, navodeći da je ponuda na stolu već 40-ak dana i rok joj curi krajem ovog tjedna, a problem je što je vlasnik Uljanik Brodogradilište u stečaju.

Hoće li država prihvatiti ili odbiti pristiglu ponudu češkog investitora Jaroslava Strnada i njegove tvrtke CE Industries za Uljanik Brodogradnju 1856, odlučivat će se danas na međuresornom sastanku Ministarstva gospodarstva i Ministarstva financija, a na kojemu će nazočni biti i predstavnici Centra za restrukturiranje i prodaju (CERP), te Državnog odvjetništva Republike Hrvatske (DORH).

Odluka se donosi uoči skupštine vjerovnika Uljanik Brodogradilišta, koje posjeduje 54-postotni udjel u tzv. Novom Uljaniku, a za koji im Strnad nudi 155 milijuna kuna.

Njegova ponuda na stolu je već 40-ak dana i rok joj curi krajem ovog tjedna, a problem je što je vlasnik poduzeće koje je u stečajnom postupku i držeći se propisane procedure njegov stečajni upravitelj Loris Rak pokrenuo je prodaju putem međunarodne dražbe.

Ona je i bila pripremljena i odobrena od Odbora vjerovnika, uz utvrđenu početnu cijenu od 208 milijuna kuna, a oglašavanje prodaje obustavljeno je kada je pristigla Strnadova ponuda. Stečajni upravitelj, budući da nije imao odgovor državnih institucija o toj ponudi, zakazao je za sutra skupštinu vjerovnika s dvije točke dnevnog reda.

Vjerovnici će se, a najvažniji je država, morati izjasniti jesu li za Strnadovu ponudu ili javnu dražbu. Problem predstavlja i činjenica da, kada bi i prihvatili izravnu nagodbu s češkim ulagačem, njegova je ponuda 53 milijuna kuna niža od cijene koju je stečajni upravitelj planirao oglasiti kao najnižu u dražbovnom postupku.

U slučajevima prodaje imovine propalog pulskog škvera strogo se pridržavalo procedure - čak i kada je država bila kupac brodova i žurila ih dati na dovršetak drugim domaćim brodogradilištima, nastojalo se igrati transparentno. S druge strane, Uljanik Brodogradnja 1856 uspijeva preživjeti, ali direktor Samir Hadžić ne krije kako osobno priželjkuje da država u ovom slučaju ne oteže s odlukom i prodajom, piše za Večernji list novinarka Poslovnog dnevnika Marija Brnić.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter