USLUGA POREČ

ODGOĐENA PRIMJENA NOVOG I SKUPLJEG CJENIKA ZA ODVOZ SMEĆA, prvi računi po novom obračunu stižu tek u studenom


Iako je prvotno najavljeno da će nove cijene za prikupljanje miješanog i biorazgradivog komunalnog otpada stupiti na snagu 1. srpnja, porečka komunalna tvrtka Usluga objavila je na svojim mrežnim stranicama da su tu odluku promijenili, odnosno novi će cjenik važiti od 1. rujna. Pa će se tako, piše na njihovoj stranici, od ovog mjeseca obračun za kategoriju privatnih iznajmljivača obavljati za razdoblje od četiri mjeseca, od svibnja do kolovoza, a ne za šest mjeseci, kao što je bilo najavljeno proljetos i na što su se iznajmljivači pobunili.

Usluga je objavila da će prvi računi po novim cijenama na adrese svih korisnika biti dostavljeni u studenom. S obzirom kako su potrošači diljem Istre reagirali na enormno povećanje cijena koje su skočile i za 300 posto, a što smo nedavno objavili iz Pazina, Rovinja i Pule, za očekivati je da će prvi računi koji budu stigli za dva mjeseca izazvati nezadovoljstvo Porečana i žitelja okolnih općina.

Nisu stigle sve izjave

-Napominjemo da će se računi za srpanj i kolovoz za sve kategorije korisnika fakturirati prema dosadašnjem starom obračunu, što za iznajmljivače podrazumijeva obračun za razdoblje od 45 dana, napisali su na svojoj web stranici iz Usluge.

Na upit kada se i zašto promjena dogodila, te što su točno izmijenili, iz te tvrtke odgovaraju da je izmjena odluke o cjeniku javne usluge donesena na sjednici Nadzornog odbora 17. kolovoza, a za nju je Grad Poreč izdao suglasnost 31. kolovoza.

- Izmjenom i dopunom odluke o cjeniku izvršeno je nekoliko izmjena – odlučeno je da će se novi cjenik primjenjivati od 1. rujna, da će iznajmljivači plaćati za četiri mjeseca i definirana je cijena po litri otpada. Naime, stupanjem na snagu odluke o cjeniku javne usluge Usluga je dostavila svim korisnicima potrebne izjave za ugovaranje javne usluge u kojima su se trebali očitovati o uvjetima i načinu korištenja same usluge. S obzirom da je od lipnja, kada su izjave poslane, do kolovoza vraćen tek manji dio, a čime nije dobivena jasna slika o svim korisnicima i njihovim potrebama za spremnicima i samom uslugom, predložena je odgoda primjene cjenika od dva mjeseca.

Time je dobiveno dodatno vrijeme za korisnike da dobiju potrebne informacije i ugovore uslugu koja će odgovarati njihovim stvarnim potrebama, pojasnili su iz Usluge. Nadalje, s obzirom da je turistička sezona i dalje u punom jeku, iz ove tvrtke vele da su zatraženi i dobiveni dodatni podaci od Turističke zajednice Poreča o popunjenosti turističkih kapaciteta. Slijedom dobivenih podataka o broju kreveta i ostvarenim noćenjima, Usluga je dobila podatak o prosječnoj popunjenosti kapaciteta koja iznosi 96 dana.

- Također, kako na području grada postoje određene lokacije koje su nepristupačne, objekti koji nemaju mogućnost smještaja vlastitih individualnih spremnika zbog nedostatka prostora i same konfiguracije i arhitekture terena, a ujedno postoji i velik broj domaćinstva koji žive u višestambenim zgradama, ideja je da se postave podzemni i polupodzemni spremnici s ugrađenim otpadomjerima kao adekvatno rješenje za gospodarenje otpadom na tim lokacijama. (T. K.)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter