145. po redu

Plodine otvorile trgovinu u Bujama

| Autor: Glas Istre
(Promo)

(Promo)


Plodine su otvorile novu trgovinu u Bujama, na adresi Digitronska ulica 27A. Riječ je o 145. supermarketu u maloprodajnoj mreži Plodina, a ovo otvorenje predstavlja još jedan važan korak u širenju diljem Hrvatske i približavanju kupcima u manjim sredinama – donoseći im širok asortiman i povoljne cijene.

(Promo)(Promo)

Novi prostor prostire se na 1.800 mi osmišljen je kako bi omogućio moderno, pregledno i funkcionalno iskustvo kupovine. Kupcima je na raspolaganju raznovrstan asortiman – od svježih pekarskih proizvoda, sezonskog voća i povrća do bogatog izbora mesnih i mliječnih proizvoda. Tjedne akcije donose više od 1.200 proizvoda po atraktivnim cijenama, a dodatni popusti dostupni su u aplikaciji Plodine Card.

Poseban naglasak stavljen je na održivost – nova trgovina izgrađena je u skladu s NZEB standardima (gotovo nulte potrošnje energije), uz primjenu energetski učinkovite rasvjete i sustava grijanja. Hladni asortiman smješten je u zatvorene rashladne uređaje, čime se dodatno smanjuje potrošnja energije i doprinosi očuvanju okoliša. U sklopu trgovine nalaze se i reciklažno dvorište te TOMRA automat za povrat ambalaže.

(Promo)(Promo)

Otvorenje nove trgovine donijelo je i 20-ak novih radnih mjesta, čime se dodatno pridonosi lokalnom razvoju i otvaranju prilika za zapošljavanje.

Dan otvorenja obilježen je svečanim druženjem s građanima, uz besplatni roštilj, piće i kolo sreće u kojem je svaki sudionik osvojio nagradu. Povodom otvorenja, Plodine su uručile i dvije donacije – svaka u iznosu od 1.300 eura – Hrvačkom klubu Buje i Kickboxing klubu Buje. Donacije su svečano preuzeli predstavnici klubova, koji su zahvalili na podršci i prepoznavanju važnosti sporta i zdravog načina života među djecom i mladima.

(Promo)(Promo)

Radno vrijeme trgovine je od ponedjeljka do nedjelje, od 7 do 22 sata, a informacije o radnim i neradnim nedjeljama dostupne su na web stranici Plodina i u aplikaciji Plodine Card.

Plodine nastavljaju s ulaganjima u širenje i modernizaciju svojih prodajnih kapaciteta – uvijek s ciljem da kupcima pruže pouzdano, kvalitetno i suvremeno iskustvo kupovine kojem se rado vraćaju.

(Promo)(Promo)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter