(Foto: Promo)
Rovinjski Fish House i u ovoj je sezoni zadao nove standarde morskog koncepta street fooda.
Moderni riblji street food s elementima visoke kuhinje na adresi De Amicis 6 u centru Rovinja zadržao je svoj standard ponude kojom privlači goste. Priprema tradicionalnih jela u modernom ruhu crpi inspiraciju i iz drugih kultura s posebnim naglaskom na mediteranske namirnice koje se idealno slažu s ribom. Umjesto začina koriste tehnike, a morski okus ostaje na tanjuru te naglašava lokalnu i sezonsku namirnicu. Svako jelo priprema se prilikom narudžbe, što jamči svježinu i kvalitetu.
Osnivač i vlasnik ove uspješne poslovne priče je Puležan, 33-godišnji chef Jasmin koji je godinama radio u restoranima s Michelinovim zvjezdicama i preporukama, ekskluzivnim jahtama, hotelima i raznim drugim restoranima. Chef Jasmin odlučio je svoje iskustvo i znanje pretočiti u jedan nadasve poseban poslovni koncept. Ljubav prema ribi bila je misao vodilja koja ga je inspirirala da kreira prepoznatljiv i kvalitetan domaći brend.
Nakon uspjeha u Rovinju i odličnih ocjena na Trip Advisoru, chef Jasmin odlučio je od Fish Housea napraviti franšizu, ali i zadati viši standard u takvoj vrsti poslovanja u Hrvatskoj. Chefova vizija je osigurati kvalitetan rad franšizera pružajući znanje i podršku - od kulinarskih vještina do rješavanja problema na poslovnom putu! Cilj je stvoriti poslovne partnere koji se osjećaju sigurno i koji će vrlo brzo vratiti svoju investiciju.
Budući poslovni partneri mogu se osloniti na već uhodan i posložen poslovni model koji jamči profitabilan vlastiti biznis i tim stručnjaka koji ih vodi kroz franšizno poslovanje za vrijeme trajanja ugovora.
Jedinstveni poslovni model zaživio je najprije u Zadru ovog ljeta gdje je ovaj mediteranski gastro stil od prvog dana osvojio srca i nepca Zadra te okolnih gradova, a posjetilo ga je već 10.000 gostiju.
Vlasnik prve franšize tj. zadarskog Fish Housea je Krešimir Fantov koji je od totalnog amatera koji voli kuhati i jesti ribu, u samo 15 dana postao uspješan ugostitelj. Po struci ing. radiologije, Krešimir se sa suprugom Ružicom upustio u potpunu promjenu života pa su u lipnju u staroj zadarskoj četvrti Varoš otvorili novi zadarski lokal.
Burgeri s oradom, skušom, kozicama, tunom, razne varijacije frigane ribe poput fritadura od jadranske kozice, trlje, srdele i gavuna, kreativni prilozi poput carpaccia od tikvice, grilanih i mariniranih patlidžana, istarske skute, mozzarelle, raznih umaka poput majoneze s pestom od bosiljka ove su sezone najviše intrigirali kako domaće tako i strane goste. Svaki umak radi se po tajnoj recepturi. Svako jelo je standardizirano.
Sva jela sadrže kombinaciju tradicije i modernog »uličnog« stila kuhanja Chefa Jasmina. Osim vlastitog truda, ključna je bila podrška franšize. Zajednički napor rezultirao je punim restoranom od samog otvaranja i redovima koji su se formirali ispred lokala.
Nema razlike između Fish Housea u Rovinju i onog u Zadru. I ne smije biti. Fish House je koncept koji pokušava približiti neke drugačije okuse s ribom, a da to pri tome ne mora biti skupo ili komplicirano, već nešto je svakome čovjeku dostupno i izuzetno ukusno.
- Ljudi to primjećuju, turisti se vraćaju, a mladi nas obožavaju, ističe Fantov te dodaje -nastavljamo na uhodani rovinjski koncept i upravo nam je to omogućilo da ne počinjemo priču iz početka. Ako se ne odstupa od pravila franšize, dobivate vrlo brzo povrat ulaganja I uspješan poslovni model. Uz to, educira vas Chef Jasmin i tu je cijelo vrijeme dok se ne uhodate, ali i dostupan kad zagusti i pomislite da ne ide.
U visokoj sezoni, Fish House dnevno prodaje i do 400 obroka. Ovog ljeta prodali su više od 1 tone filea i nešto više od 3 tone mješovite ribe, sve to u prostoru od 35 kvadrata sa samo 12 sjedećih mjesta i 5 zaposlenih. Uz jednostavno upravljanje, moguće je postići visoke rezultate čak i u malom prostoru i s manje zaposlenih kojih u ugostiteljstvu uvijek nedostaje.
Fish House brend se ne širi masovno, već pažljivo birajući partnere koji dijele istu strast za kvalitetom. Nakon što je Krešimir pokazao kako slijediti poslovni model i ostvariti izuzetne rezultate u prva četiri mjeseca samostalnog poslovanja, u narednom razdoblju Chef Jasmin želi pokrenuti barem još dvije franšize.
- Franšizer dobije puni paket podrške koji uključuje obuku osoblja, kompletnu marketinšku podršku, pomoć oko uređenja i biranja objekta, logistiku, dobavljače, recepte te sve potrebne smjernice za uspješno vođenje poslovanja. Prednost je danas imati mogućnost tako brzo vratiti investiciju, osloniti se na nečije iskustvo, ne ponavljati greške iz kojih sam ja učio. Prepoznatljiv brend, provjereni model poslovanja i neprestana podrška tijekom cijelog procesa, ključ su tog uspjeha, pojašnjava chef Jasmin te poručuje - Pozivamo zainteresirane potencijalne franšizere da nam se jave i postanu dio uspješne priče koja osvaja nepca diljem Hrvatske!
Kontakt: [email protected]