Potrebne su nam investicije i ulaganje u kvalitetu jer su se gosti senzibilizirali tijekom korone pa traže jamstva u sigurnost i kvalitetu. Koliko ćemo i u što mi ulagati odlučiti će naši talijanski vlasnici, kaže Gabrijela Cvijin Kokot, voditeljica prodaje i marketinga u tvrtki Maslinica d.o.o. iz Rapca
"Sezona je bila dobra, iznad očekivanja, jer smo se na početku koronakrize bojali da nećemo ni otvarati hotele, a sada još uvijek imamo i tristotinjak uglavnom njemačkih turista. Taj će broj i ostati sve do kraja listopada i zatvaranja hotela 2. studenog. I u autokampu Oliva imamo još pedesetak gostiju, miješane grupe autobusera i individualaca, i još nešto naših i Slovenaca s obzirom da smo na portalima objavili akcijske cijene pa direktno bukiraju", govori Gabrijela Cvijin Kokot, voditeljica prodaje i marketinga u tvrtki Maslinica d.o.o. iz Rapca.
Trećina lanjskog rezultata
Cvijin Kokot je cijeli radni vijek provela u turizmu, 1978. godine zaposlila se u tadašnjem Hotelskom poduzeću Rabac, a kasnije je još radila u Valamaru, Maslinici, hotelu Croatia u Dugoj Uvali i sada opet u Maslinici, svugdje na poslovima prodaje i marketinga. Iza nje je veliko iskustvo pa kaže da se stara dobra vremena prije korone više nikada neće ponoviti, barem ne iduće godine.
- Sada ipak možemo biti zadovoljni, jer je na početku sezone počelo jedno galopirajuće storniranje. Imali smo osnovani strah da od sezone neće biti ništa, istaknula je Cvijin Kokot i dodala da su, međutim, u tri hotela - Mimosa, Hedera i Narcis, te autokampu Oliva, koji zajedno mogu primiti oko tri tisuće gostiju, ostvarili 30 posto od prošlogodišnjeg turističkog prometa.
Pitanje otvaranja hotela
- Krećemo se kao i druge hotelske kuće s tim da je kamp ranije imao nešto bolje rezultate, a sada s dolaskom lošijeg vremena boje su popunjeni hoteli, kaže Cvijin Kokot te ističe da su već teoretski prodali novogodišnje aranžmane u sva tri hotela, ali čekaju odluku talijanskih vlasnika hoće li im se s obzirom na situaciju isplatiti ponovno otvaranje i rad hotela za Novu godinu.
- Potrebne su nam investicije i ulaganje u kvalitetu jer su se gosti senzibilizirali tijekom korone pa traže jamstva u sigurnost i kvalitetu. Koliko ćemo i u što mi ulagati odlučiti će naši talijanski vlasnici, zaključila je Cvijin Kokot.