ZAJEDNIČKI PROJEKT

Suradnja županijske Uprave za ceste, Vodnjana i Fažane: ZA PROJEKTIRANJE CESTE IPSILON-MARANA NOVAC OSIGURALA I FAŽANA

Odvojak od Ipsilona stizao bi do raskrižja na Marani (Z. STRAHINJA)

Odvojak od Ipsilona stizao bi do raskrižja na Marani (Z. STRAHINJA)


Projekt su već platili i ŽUC i Vodnjan, a čeka se još samo Fažanu - dokumentacija ukupno košta 450 tisuća kuna pa svaki dionik osigurava po 150 tisuća kuna. Ukupna investicija spojne ceste s istarskim ipsilonom teška je oko 15 milijuna kuna

U proračun Općine Fažane, koji je na protekloj sjednici Vijeća drugi put ove godine izmijenjen i dopunjen, uneseno je i 150 tisuća kuna za izgradnju županijskih cesta. Riječ je o djelu sredstava namijenjenih izradi projektne dokumentacije za gradnju spojne ceste na Istarski ipsilon. Buduću prometnicu koja bi se protezala od čvora Vodnjan-jug do Marane, godinama ranije iskali su Vodnjanci, a posebno Fažanci koji bi njome konačno dobili direktnu vezu na istarski autoput. Projekt vodi Županijska uprava za ceste.

Plati pa gradi

- Mi smo jedina općina na zapadnoj obali koja nema direktan spoj s Ipsilonom. Sramota je kakve su ceste do Fažane i Nacionalnog parka Brijuni. To su kozje staze. Tražili smo tu prometnicu, a sada smo se našli u situaciji da su ga oni već platili i nama dali ultimatum: Hoćete li ili nećete? Zato taj iznos treba ugraditi u proračun, moramo platiti pa da krenemo raditi, rekao je vijećnicima općinski načelnik Radomir Korać.

Kako je nadalje objasnio, projekt su već platili i ŽUC i Vodnjan, a čeka se još samo Fažanu - dokumentacija ukupno košta 450 tisuća kuna pa svaki dionik osigurava po 150 tisuća kuna. Prema objašnjenju proračunskog rebalansa, sredstva će se utrošiti na izradu projekta i ishođenje građevinske dozvole. Ukupna investicija, rekao je načelnik Korać, teška je oko 15 milijuna kuna.

Cesta za Peroj

Na križanju Marana na cesti Vodnjan-Fažana, do kuda bi vodila nova županijska cesta, odvaja se i cesta za Peroj, što bi značilo da bi direktni pravac na Ipsilon dobila ne samo Fažana nego i vodnjansko priobalje. Uz to, njome bi se rasteretio Vodnjan preko kojeg sada ide glavnina prometa sa sjevera prema obali Fažanskog kanala.

Idejni projekt bio je napravljen još prije četiri godine. Tada smo i pisali da je dionica spojne ceste dugačka 2,4 kilometra, a ukupna dužina zahvata sa svim pristupnim cestama oko 3,5 kilometra. Prometnica za mješoviti promet imala bi kolnik širok 7,5 metara. Raskrižje na Marani, koja se nalazi na fažanskom području, uredilo bi se kao kružni tok s pravcima za Fažanu, Peroj, Vodnjan i istarski ipsilon. (Z. STRAHINJA)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter