Turistički se sektor našao u velikim problemima i prilično teškoj situaciji s obzirom na izvanredne prilike radi pandemije Covida-19. Usprkos tome Turistička zajednica Istarske županije je u prvoj polovici 2020. godine uspjela animirati nekoliko važnih stranih novinara, influencera i blogera koji su posjetili Istru u sklopu individualnih i grupnih studijskih putovanja te u sklopu studijskih putovanja isto tako agenata iz raznih zemalja u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom te raznim partnerima, ističe Denis Ivošević, direktor istarskog TZ-a.
- Od samog početka situacija je bila jako neizvjesna, a sada, kako se vremenom okolnosti poboljšavaju, pojačavaju se i PR aktivnosti Turističke zajednice Istarske županije. U suradnji s PR partnerom za njemačko i austrijsko tržište ART RedaktionsTeamom organizirali smo tako prihvat novinarskih ekipa iz nekoliko važnih njemačko-austrijskih medija među kojima su Fallstaff, "a la carte", Kronen Zeitung, Freizeit & Kulinarik te mnogi drugi. Posredstvom Predstavništva HTZ-a u Sjedinjenim Američkim Državama, Istru su krajem srpnja posjetili američki agenti, vlasnici boutique agencija specijaliziranih za luksuzne eno-gastronomske doživljaje, navodi Ivošević.
Istarski TZ zajedno s turističkim zajednicama Rovinja i Pule te Predstavništvom HTZ-a u Parizu, u nadolazećem razdoblju priprema veliki projekt za promociju na francuskom emitivnom tržištu.
Radi se o snimanju vodeće putopisne emisije u Francuskoj "Echappées Belles" koja omogućuje odličnu vidljivost. Planirano je snimanje nove emisije o Hrvatskoj i to u razdoblju od 10. do 23. kolovoza. Devedesetminutna emisija biti će prikazana u svibnju 2021. godine na nacionalnom TV kanalu France 5 u udarnom prime time terminu. Emisija je to koju na francuskoj nacionalnoj dalekovidnici u prosjeku prati više od milijun gledatelja.
- U suradnji s PR partnerom za njemačko i austrijsko tržište u Istru nam u rujnu i prvoj polovici listopada dolazi grupa od 12 vrlo važnih austrijsko-njemačkih novinara, u pratnji vlasnika agencije ART RedaktionsTeam. Nadamo se da će se situacija nastaviti poboljšavati svuda u svijetu i da će nam nadolazeći period donijeti bar malo olakšanja i neki novi optimizam. Investicije koje ulažemo u ovu godinu, a to su investicije u PR agencije, promotivne kampanje, u avioprijevoz, imat će izravan učinak i na sljedeću turističku godinu. To će se najviše vidjeti u projektima partnerskih odnosa i povećanju aviolinija prema Puli, zaključuje Ivošević.