Iako ima teškoće, stručno povjerenstvo je utvrdilo da one "ne ugrožavaju njegovu i fizičku sigurnost drugih učenika te da nije uključeno u neki od oblika intenzivne i kontinuirane psihosocijalne podrške izvan školske ustanove" te mu odbilo odobriti asistenta
Dijete Karmen Bubić polazi četvrti razred Osnovne škole Vladimira Nazora u Pazinu pa, iako se prema njenom mišljenju radi o djetetu s posebnim potrebama, ne može dobiti asistenta, odnosno pomoćnika u nastavi. Majka, svjesna stanja svojeg djeteta, bezuspješno traži od škole da im osigura osobu koja će mu pomoći da uspješnije savlada gradivo. Radi se, naime, o djetetu koje se ne može koncentrirati, a ima i određenih motoričkih teškoća.
Šetanje na nastavi
Kako nam priča mama Karmen, tijekom prva tri razreda u dogovoru s učiteljicom, kada je dijete potpuno izgubilo koncentraciju, bilo mu je dopušteno da ustane, prošeće i malo se "ohladi" te da se potom vrati i uključi u nastavu. No, to, smatra mama, nije rješenje jer na taj način dijete gubi nastavu i još više zaostaje za drugim učenicima. Na probleme svog djeteta upozoravala je i psihologe kada ga je upisivala u školu, no oni su odlučili samo da dijete nije zrelo za školu pa su odgodili upis na godinu dana.
U međuvremenu se ništa nije promijenilo, a fina motorika, držanje olovke i dalje mu je veliki problem. Budući da je ljevoruko, kupili su mu i prilagođenu olovku, ali ju je dijete prihvatilo tek u drugom razredu. Učenici u prvom razredu uče abecedu, tiskana i pisana slova, a dijete Karmen Bubić savladalo je samo tiskana slova, da bi tek u trećem razredu počelo pisati pisanim, s time da još uvijek nije savladalo sva pisana slova. Još uvijek zamjenjuje "b" za "d", "č" za "š" i "g" za "h".
- Dijete od rođenja ima problema s nogama zbog ekvinovarusa lijevog i desnog stopala. Od rođenja smo stoga počeli posjećivati doktore, kaže Karmen Bubić, dodajući kako je dijete dugo bilo u gipsu, a često su putovali u Zagreb, u Klaićevu bolnicu, gdje su doktori otkrivali druge poteškoće i dijagnoze poput šuma i rupice na srcu.