preporuke za salone pedikure i manikure

NEMA VIŠE "TRAČANJA" PO SALONIMA Komunikacija s klijentima mora biti svedena na minimum. U salon ne dolazite ako ste i malo prehlađeni, a računajte i da ćete morati ostaviti osobne podatke

| Autor: Glas Istre
ilustracija

ilustracija


Hrvatski zavod za javno zdravstvo donio jr preporuke za rad salona za manikuru i pedikuru. Donosimo neke od njih.

Za sve djelatnike i klijente nužno je postaviti informacije o higijenskim postupcima i osigurati dostupnost
dozatora za dezinfekciju ruku. Sjedeća mjesta u prostoru za čekanje rasporediti tako da zadovoljava
fizičke udaljenosti, odnosno na minimalnim razmacima od odrasle osobe koje su u salonu u pratnji malodobnog klijenta ako iz bilo kojeg razloga ne mogu čekati izvan prostora salona. Svi ostali klijenti koji dođu radi usluge moraju čekati izvan salona.


U dijelovima salona preporučuje se postavljanje zaštitne pregrade od pleksiglasa ili drugog prozirnog materijala pogodnog za redovito čišćenje i dezinfekciju. U salonima je potrebno osigurati minimalni međusobni razmak od 1,5 metara između svih osoba koje se u jednom trenutku nalaze u prostoru izuzev klijenta i djelatnika za vrijeme pružanja usluge.

Prije dolaska na posao preporučuje se da svi zaposlenici temperaturuizmjere kod kuće te da ne dolaze na posao ako im je viša od 37,2 oC ili ako usto imaju i respiratorne tegobe. Kod povišene temperature te svih respiratornih tegoba, bilo s povišenom temperaturom bilo bez nje, savjetuje se da se telefonom nazove liječnika obiteljske medicine i da se ne dolazi na posao dok se ne utvrdi razlog respiratornih smetnji ili
povišene temperature. Pri istovremenom radu jednog zaposlenika s više klijenata provoditi zaštitne mjere: između klijenata potrebno je oprati i dezinficirati ruke te obavezno koristiti drugi set pribora.
Komunikacija s klijentima treba biti svedena na minimum.Naručivanje se obavlja telefonski.

Ne dozvoljava se dolazak u salon zaposlenicima i strankama koji imaju neki od simptoma koji bi mogli upućivati na COVID-19. Zaposlenici se odmah javljaju svom izabranom liječniku obiteljske medicine. Zaposlenici prije povratka na posao trebaju imati razjašnjenu dijagnozu.

Treba zabilježiti vrijeme ulaska osobe u salon, kontakt podatke (broj mobitela) i vrijeme napuštanja salona. Ta je informacija, u slučaju otkrivanja oboljelog koji je boravio u salonu u određeno identificirati i kontaktirati kontakte oboljelog te provesti mjere sprečavanja daljnjeg širenja infekcije. Stranke treba pravovremeno upozoriti da će im se usluga pružiti samo ako su suglasni ostaviti podatke za kontakt.


Tijekom cijelog postupka koristi se zaštitna oprema (maske za usta i nos te rukavice). Ako se ne može osigurati minimalni razmak od 1,5 metra (kod npr. manikure), potrebno je nositi zaštitni vizir, djelatnik treba nositi masku za lice, a klijent ako to tretman dopušta.

Jednokratnu zaštitnu opremu (rukavice) potrebno je zamijeniti između svakog klijenta te pravilno odložiti u predviđene kante s odgovarajućim poklopcem.  Između dva klijenta potrebno je prebrisati sve površine s kojima je klijent došao u kontakt te naslonjač u kojem je klijent sjedio. Poželjno je ostaviti razuman vremenski razmak među aktivnosti bez pritiska. Tijekom pružanja usluge zaposlenik od klijenta drži najveću moguću udaljenost koja ne ometa obavljanje usluge.

Detaljne preporuke možete pročitati ovdje.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter