Širok je 9,10, a visok 4,50 m, promet je dvosmjeran uz ograničenje 80 km/h, pretjecanje zabranjeno, ima pet ugibališta i tri okretišta. Vrijednost investicije s prilaznim cestama iznosila je 2.095.000.000 tadašnjih dinara, odnosno oko 200.000.000 DEM.
Financijska je konstrukcija zatvorena kroz međunarodne i državne zajmove, ali i kroz narodni zajam koji je ukljpokrio pet posto ukupne investicije. Potpuni je prometni smisao dobio izgradnjom Istarskog ipsilona i Riječke obilaznice.
Planirana je izgradnja druge cijevi tunela, o čemu je postignut interesni konsenzus Pomorsko-goranske, Istarske i Ličko-senjske županije. Zasad nisu osigurana potrebna sredstva iz EU fondova, pa je taj važan projekt 'na čekanju'.
Cestarina za prvu kategoriju vozila, iznosi 56 kn (ljeti 62 kn) uključuje i prilazne ceste od čvora Matulji do tunela te od tunela do Pazina, ukupne dužine od 47 km.