NIŽU PRIZNANJA

Međunarodno priznanje rovinjskom studiju Tumpić/Prenc: ZLATO ZA VIZUALNI IDENTITET GRADSKIH BAZENA PULA

| Autor: Aletta BRATONI

Zadatak rovinjskog studija bio je osmisliti novi vizualni identitet Gradskih bazena, što uključuje izradu logotipa, ali i pripadajuće signalizacije unutrašnjosti bazena. Ona, pored svoje osnovne funkcije, daje život velikim površinama zidova, a koncept izvedbe nastao je temeljem ispričanih priča plivača profesionalaca i kreativaca

 

 

Višestruko nagrađivani rovinjski Studio za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc nastavlja s nizanjem međunarodnih priznanja. Njihov je već uspješan projekt vizualnog identiteta i unutarnje signalizacije Gradskih bazena Pula - Pola ovjenčan i Zlatom u kategoriji signalizacije na dodjeli nagrada Međunarodnog instituta za informacijski dizajn - IIIDaward.

Ovaj je Institut osnovan 1986. godine u Beču s ciljem razvoja informacijskog dizajna kao neovisnog stručnog područja. U međuvremenu je postao globalna mreža za sve kojima je posao činiti informacije jasnima u svakodnevnom životu, biznisu, obrazovanju i znanosti.

Nižu priznanja

Institut dodjeljuje nagrade svake treće godine, a članovi stručnog žirija iz deset zemalja u ovom su izboru među radovima iz cijelog svijeta vrednovali kvalitetu, dostupnost i efikasnost informacija te atraktivnost i eleganciju. Ovogodišnja ceremonija dodjele u kojoj su sudjelovali dobitnici sa svih kontinenata održana je putem platforme Zoom.

- Nakon nagrade European Design Award za ovaj rad, puno nam znači još jedno inozemno priznanje. Drago nam je da je i ovaj žiri prepoznao upravo rad u koji smo uložili poseban trud. Nije bilo jednostavno napraviti projekt na tako velikoj površini bazena koji će ostvariti efikasnu komunikaciju unutar objekta i istodobno obogatiti arhitekturu te na svoj način zabaviti korisnike, kazao je Anselmo Tumpić, kreativni direktor rovinjskog studija.

Domišljat tim

Podsjetimo, radi se o 5.900 četvornih metara novootvorenog prostora Gradskih bazena Pula - Pola, a zadatak rovinjskog studija bio je osmisliti njegov novi vizualni identitet, što uključuje izradu logotipa, ali i pripadajuće signalizacije unutrašnjosti bazena. Ona, pored svoje osnovne funkcije, daje život velikim površinama zidova, a koncept izvedbe nastao je temeljem ispričanih priča plivača profesionalaca i kreativaca. Domišljat tim rovinjskog studija iskoristio je tako nit vodilju plivača - liniju na dnu bazena, kao osnovni grafički element i njome iscrtali čitav identitet.

Spomenimo da će nagrađeni radovi činiti četvrto izdanje publikacije IIIDawarda te izložbe koja će biti organizirana u više od deset zemalja diljem svijeta. Prva će biti održana već ovog ljeta na Designforumu u Beču, a na njoj će se naći i rad tima studija kojeg čine Anselmo Tumpić, Anton Licul Grk i Sara Prenc Opačić.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter