Prateći globalne turističke trendove restoran Molo prepoznao je važnost pozicioniranja brenda i povezivanja sa susjednim tržištima te jedinstvenom OOH kampanjom na najprometnijim beogradskim ulicama postaje prvi restoran i hrvatski brend koji promovira svoju gastro ponudu na ovaj način i u Srbiji
Bilbordi Restorana & Bara Molo na beogradskim ulicama
Poznati opatijski Restoran & Bar Molo, koji je prepoznatljiv i po tome što se nalazi na atraktivnoj lokaciji nadomak mora, odlučio je osvojiti Beograđane jedinstvenom kampanjom – bilbordima po cijelom Beogradu! I to unatoč i usprkos preporukama srpskog predsjednika Aleksandra Vučića koji s nekim od najbližih političkih suradnika i saveznika od svojih građana kao oblik lojalnosti očekuje i traži da ne ljetuju u Hrvatskoj!
Smješten na čuvenom opatijskom molu, objedinjujući sve što Jadran čini izuzetnim i neponovljivim, Molo predstavlja idealno utočište svim ljubiteljima tradicionalne kvarnerske kuhinje. Koju, dakle, vlasnik restorana Roni Voskion želi približiti Srbima. S obzirom na svoju atraktivnu poziciju Molo slovi i kao "gastronomska vrata grada" onima koji morskim putem dolaze u Opatiju.
Prateći globalne turističke trendove restoran Molo prepoznao je važnost pozicioniranja brenda i povezivanja sa susjednim tržištima te jedinstvenom OOH kampanjom na najprometnijim beogradskim ulicama postaje prvi restoran i hrvatski brend koji promovira svoju gastro ponudu na ovaj način i u Srbiji. Vlasnik Mola Roni Voskion kaže da prema njegovim povratnim informacijama kod Beograđana postoji zadovoljstvo kampanjom koja pruža spoj sreće, glazbe i hrane, a sve to kroz poznati stih "Malo nam za sriću triba!". Opatijski Molo, kaže njegov vlasnik, vraća u sjećanje topla kvarnerska ljeta, no istovremeno ovom kampanjom vrlo jasno predstavlja i novi pravac za sve one željne putovanja i otkrivanja dobre gastro ponude, pozivajući sa beogradskih bilboarda: Molo nam za sriću triba.
"Molo", "Malo" - spretna igra riječi kojima Voskion želi probiti granice prema Srbiji i gostima iz Srbije neovisno o tamošnjoj službenoj politici. On se njome, kaže, uopće ne bavi, niti mu je to u primisli. Jednostavno kaže da su dobra hrana i dobra vina recept za spajanje kvalitetnih restorana i gostiju koji to žele konzumirati.
„Drago mi je i zaista sam ponosan da je upravo Molo brend koji je pokazao da je odavno prerastao okvire Kvarnera i Opatije. Kroz ovu posebnu ljetnu kampanju pokrenuli smo oglašavanje tradicionalne hrvatske gastro ponude i na susjednom tržištu te tako potaknuli brojne turiste iz Beograda i cijele Srbije da za svoje ovoljetno, kao i sljedeće putovanje dogodine, izaberu upravo Opatiju. Ovaj korak vidimo tek kao početak, jer vjerujem kako će se u vrlo skoroj budućnosti i drugi hrvatski restoranski brendovi povesti za našim primjerom. Bogata kvarnerska gastro ponuda važan je dio hrvatskog turizma i zato ovu kampanju vidimo kao promociju turističke destinacije.Vidimo to kao jedinstvenu priliku da stavimo naglasak na Molo brend, ali i bogatu turističku ponudu Kvarnera na tržištima koja nam gravitiraju“, objašnjava Roni Voskion, vlasnik Restoran & Bara Molo.
Zahvaljujući svojoj jedinstvenoj lokaciji, prepoznatljivosti brenda te modernoj i visokokvalitetnoj gastro usluzi, Molo postaje brend koji smisleno i strateški ulaže u zanimljivo tržište čiji broj turista intenzivno raste. Hrvatska turistička zajednica ukazuje na to da je u 2019. godini u Hrvatskoj boravilo više od 100 tisuća turista iz Srbije, a s obzirom na dosadašnje rezultate trend rasta zadržao se i u sezoni 2022. Najveći broj dolazaka bilježi se u Zagrebu, nakon čega su najpopularniji Rovinj i Opatija.
I rezultati ove marketinške kampanje vidljivi su na početku, ali i tijekom sezone, jer brendovi poput Mola, kaže Voskion, ne prolaze nezapaženo.
"Istodobno Opatija u Beograđanima definitivno budi pozitivne emocije, a Molo je neizostavan dio opatijske priče, kao suvremeno uređeni restoran upečatljivog modernog dizajna koji među drvenim brodicama i kamenim molom turistima nudi tradicionalna hrvatska moderna jela te pravi ljetni ugođaj s pogledom na predivan Kvarnerski zaljev", kaže Voskion koji se ne opterećuje, kao i njegovi gosti, odakle tko dolazi.
"Ugostitelj je ugostitelj, a gost je gost. Postoje samo loši i dobri ugostitelji, kao i isto takvi gosti", zaključuje.