Zadovoljstvo nam je što smo mogli ugostiti Porsche Club Adria na njihovom skupu u Puli. Danas oni imaju priliku kušati naša maslinova ulja, a mi smo iskoristili priliku da ih počastimo i s drugim proizvodima Istre, pršutom, pancetom, sirom, maslinama i dobrim vinom, rekao je Velimir Jurić, član Uprave tvrtke Oio Vivo
Porsche, Istra, Arena, Vodnjan, vino, maslinovo ulje… Ima li što ljepše? Jučer su članovi Porsche Cluba Adria bili gosti sve popularnije vodnjanske uljare Oio Vivo, gdje su degustirali prestižno ekstra djevičanskog maslinovo ulje. Prethodno su, njih 40-ak, u dugačkoj šarenoj koloni prošli užim i širim centrom Pule, mameći poglede prolaznika i drugih vozača.
- Zadovoljstvo nam je što smo mogli ugostiti Porsche club Adria na njihovom skupu u Puli. Danas oni imaju priliku kušati naša maslinova ulja, a mi smo iskoristili priliku da ih počastimo i s drugim proizvodima Istre, pršutom, pancetom, sirom, maslinama i dobrim vinom, rekao je Velimir Jurić, član Uprave tvrtke Oio Vivo koja proizvodi ulja od 2005. godine. Objasnio je pritom da uljara proizvodi šest različitih ulja - od onih blagih i voćnih do pikantnih.
- Naša ulja su vrhunska svjetska ulja, sljubljuju se sa svime, nagrađivana su širom svijeta, od New Yorka do Tokija, a prošle godine smo bili pobjednici u Monte Carlu, kazao je Jurić. To su, naime, prepoznali i članovi Porsche kluba koji su se, nakon kušanja ulja i vina, opskrbili zalihama.
- Cijela Istra se diči maslinovim uljem koje osvaja raznorazne nagrade na svjetskoj razini. Tako da smo htjeli našim članovima prikazati ljepote Istre, a najlakše je krenuti od Arene i maslinovog ulja, rekao je Hrvoje Berek, voditelj podružnice Porsche Istra, ujedno i jučerašnji domaćin Porsche Cluba Adria, koji okuplja zaljubljenike u tu čuvenu marku vozila iz Hrvatske, Slovenije, BiH, Crne Gore, Srbije, Makedonije i Albanije.
Igor Grdić, predsjednik Porsche Cluba Adria, istaknuo je da je klub osnovan početkom 2020. godine, a motiv njegova formiranja je ljubav prema Porsche automobilima.
- Većina vozila ovdje je 911, ali imamo i Porsche Cayman, Cayenne, Panamera, u principu cijelu gamu Porsche vozila. Svi koji žele pristupiti klubu, a posjeduju Porsche ili ljubav prema tom brendu, dobrodošli su. Kao što i samo ime Adria govori, cilj je bio obuhvatiti šire područje, pa imamo aktivne članove i iz Slovenije, Bosne i Hercegovine, Švedske i Njemačke. To su uglavnom ljudi koji su porijeklom s ovih prostora, no imamo i inozemne članove koji se s nama druže kad mogu. Mi kao klub posjećujemo događanja drugih klubova u inozemstvu, pa smo prošle godine u listopadu imali duži izlet na poznatoj njemačkoj stazi Ring gdje se obarao rekord od istovremeno više od 500 Porsche vozila. Porsche Club Adria bio je dio toga kao klub s najvećim brojem automobila izvan Njemačke - 35 vozila - na što smo vrlo ponosni, rekao je Grdić i pritom otkrio su osim po jadranskoj magistrali, na kojoj im je potez Senj - Karlobag već tradicionalna ruta za vožnju i druženje, organizirao razne ture i van Hrvatske. Vozili su tako po talijanskim Dolomitima, Alpama, a jedna od većih i značajnijih ruta bila je vožnja po francuskim Alpama.
Pričajući o poveznici koja spaja Istru i Porsche, Grdić je napomenuo da je Istra vrlo česta destinacija koju privatno posjećuju članovi Porsche Cluba Adria, zbog čega su i odlučili ovu sezonu otvoriti s istarskim skupom.
- Nakon toga idemo prema Slavoniji, pa imamo službene posjete i u Italiji - Lago di Garda - pa ćemo povezati Dalmaciju i Kvarner. Nastojimo tokom godine imati bar tri do četiri skupa u Hrvatskoj i proći kroz razne regije. Pozivamo goste iz drugih Porsche klubova, što okolnih zemalja, što dalje, da nas dođu posjetiti, rekao je Grdić i pritom zahvalio domaćinu, Hrvoju Bereku, na uspješnoj organizaciji, kao i PU istarskoj na podršci.
- Mi kao Porsche Istra dijelimo isto ime i ljubav i entuzijasti smo prema tim vozilima pa koristimo zajedničku sinergiju Porsche kluba zajedno s Porsche Inter autom, ne samo u Puli, već i u cijeloj Hrvatskoj. Ovo je samo jedan dio gdje našim članovima želimo pokazati ljepote naše države, a Pula i cijela Istarska županija su mjesto gdje će se ova vozila u budućnosti rado vraćati, zaključio je Berek.