Otvorene su Facebook i Instagram stranice destinacije, a uskoro će se redizajnirati i web stranica * U turističku ponudu uvest će tura pod nazivom "Together In Tour" gdje će se jednom tjedno obilazati OPG lokacije i otkrivati čari ruralne Istre uz kušanje vina, rakije, maslinovog ulja i drugih autohtonih proizvoda
Gramperi (krumpiri) uzgojeni na ovom području nadaleko su poznati po svojoj kvaliteti i nutritivnim karakteristikama (Snimila Kristina Flegar / Arhiva)
Kaštelir-Labinci specifično je mjesto koje lokacijski predstavlja poveznicu između obale i srca istarskog poluotoka, pa kao takvo, a i zbog brojnih drugih specifičnosti, zaslužuje respektabilan imidž i prepoznatljivost. Zbog svega je Turistička zajednica Kaštelir-Labinci krenula s projektom brendiranja i prepoznatljivosti ovoga mjesta kao turističke mikrodestinacije.
Ključna sintagma koja će se vezati uz ime mjesta je "Together in", i ona zapravo simbolizira zajedništvo i suradnju svih onih koji svojim djelovanjem čine zajednicu tog područja, ali i onih koji će upravo Kaštelir-Labince odabrati kao svoju turističku destinaciju. Dakle, koordinirana i homogena suradnja zajednice, kako bi udruženim snagama ostvarili jedinstvenu turističku ponudu, kažu iz TZ Kaštelir-Labinci.
Proslave posvećene svecima zaštitnicima
S obzirom da je riječ o mjestu koje se kontinuirano razvija i ide ukorak s vremenom, dok se istodobno u raznim segmentima njeguje tradicija i ostavština nekih davnih vremena, slogan koji će pratiti projekt Turističke zajednice Kaštelir-Labinci je "Gdje moderan život susreće tradiciju". Upravo ta kombinacija bi, kada je razvoj turizma u pitanju, mogla biti dobitna. Otvorene su Facebook i Instagram stranice destinacije, a uskoro će se redizajnirati i web stranica.
Ove će se godine, koliko mogućnosti budu dopuštale, TZ posvetiti povratku već dobro poznatih manifestacija. U prvom redu, to je čuvena Gramperijada, manifestacija posvećena krumpiru. Jer isključivo Kaštelirci krumpir zovu gramper, i ne samo to – ova namirnica uzgojena baš na tom području nadaleko je poznata po svojoj kvaliteti i nutritivnim karakteristikama, a kaštelirski krumpir, znaju to svi ljubitelji gastronomije, specifičan je i poseban.
Nadalje, u planu je i organiziranje Ljetnog kina, kroz čiji rad do izražaja dolazi važnost središnjeg parka, a jednako tako park će biti i mjesto gdje će svi moći uživati u koncertu "Romansa i vino". Tekuću godinu obilježit će i proslave posvećene svecima – sv. Kuzmi i Damjanu, te sv. Valentinu kao zaštitnicima Kaštelira te sv. Ivanu kao zaštitniku Labinaca.
Turistima dostupna brošura na engleskom
Važan dio projekta brendiranja i promoviranja destinacije bit će i suradnja s poljoprivrednom udrugom Vitis, odnosno, isticanje posjete poljoprivrednim gospodarstvima. Stoga će se uvesti novitet u turističku ponudu pod nazivom "Together In Tour". Ovaj novitet podrazumijeva da će se jednom na tjedan organizirati obilazak u kojem će turisti ciljano posjetiti OPG lokacije u Kaštelir-Labincima, gdje će moći otkriti čari ruralne Istre te kušati vino, rakiju, maslinovo ulje i druge autohtone proizvode. U TZ u Kaštelir-Labinci vjeruju da će ovakva ponuda biti hit među turistima.
A kako bi se promocija proizvoda lokalnih OPG-ova podigla na još višu razinu, u planu je da se u dogledno vrijeme u centru Kaštelira otvori trgovina u kojoj će se na jednom mjestu moći kupiti proizvodi članova Poljoprivredne udruge Vitis. U ovom trenutku posjetiteljima i turistima je dostupna brošura na engleskom jeziku u kojoj su predstavljeni svi članovi udruge.
Lokalna TZ se uključila u klaster Poreštine
Važna novost za razvoj turizma ovoga kraja je i da su se krajem prošle godine turističke zajednice Poreštine udružile u klaster, odnosno, sklopile su sporazum o udruživanju lokalnih turističkih zajednica područja Poreštine. U klasteru su Grad Poreč te općine Tar-Vabriga, Funtana, Kaštelir-Labinci i Vižinada.
Cilj udruživanja je zajedničko provođenje aktivnosti usmjerenih razvijanju turističkog proizvoda i promociji destinacije. Dakle, položen je temelj za sinergiju snaga i resursa, pri čemu sve članice klastera zauzimaju svoju poziciju, ne ugrožavajući druge. Ideja je da se klaster pozicionira sa svim svojim specifičnostima te da ga se komercijalizira na tržištu, a sve u svrhu brendiranja i promocije destinacija te svega onoga što imaju u svojoj ponudi. Među ostalim, u zajednički program spadaju biciklističke i treking staze, odnosno, biciklistički turizam na području koje pokrivaju članice klastera. Koordinator i nositelj projekta klastera je Turistička zajednica grada Poreča.