Goran Markulin, direktor Cromarisa
Tijekom proteklog mjeseca prodano je 956 tona ribe i prerađevina, što je 18 posto više u odnosu na isto razdoblje lani. Postignuta je i viša prodajna cijena za dva posto pa je posljedično i prihod od prodaje veći za oko 20 posto od ostvarenog u lipnju 2019. godine
Na pitanje kako u godini koja je pred čitavo gospodarstvo postavila pregršt prepreka uspješno svladati izazove i ostvarivati rast odgovor ovih dana stiže iz Cromarisa. Naime, iz te tvrtke koja posluje u sastavu Adris grupe i koja je šesta u svijetu u uzgoju orade i brancina stižu informacije o rekordnoj prodaji koja je zabilježena u lipnju. Tijekom proteklog mjeseca prodano je 956 tona ribe i prerađevina, što je 18 posto više u odnosu na isto razdoblje lani. Postignuta je i viša prodajna cijena za dva posto pa je posljedično i prihod od prodaje veći za oko 20 posto od ostvarenog u lipnju 2019.
Ako pak promatramo prvih šest mjeseci ove godine, Cromaris je, zbog utjecaja krize izazvane koronovirusom, ostvario neznatno manju prodaju od prošlogodišnje, no, zahvaljujući rastu prodajnih cijena od dva posto, očekuju se prihodi na razini prošlogodišnjih.
Prema riječima direktora Gorana Markulina, Cromaris je uspješno zaokrenuo negativne trendove u prodaji izazvane korona krizom, ostvarivši veliki rast prodaje tijekom lipnja.
- Ovo je posljedica konstantnih ulaganja u kvalitetu te prilagođavanja potrebama naših potrošača. Tijekom trajanja pandemije, Cromaris je svakodnevno dostavljao svoje proizvode kupcima, između ostalog i u Italiju. Istodobno smo radili na inovacijama i novim projektima. Cromaris brancin nagrađen je Crystal Awardom koji dodjeljuje International Taste Institute u Briselu, što je najveće priznanje u industriji mediteranske ribe. Početkom 2020. godine, Cromaris je držao 3,12 posto tržišnog udjela svjetske industrije mediteranske ribe i na stabilnom smo putu daljnjeg rasta našeg tržišnog udjela, što će potvrditi Cromaris jednim od svjetskih lidera u svojoj industriji, rekao je Markulin.
Cromaris izvozi više od 80 posto svoje ukupne prodaje, a njihova riba prisutna je na svim važnijim tržištima Europe. Glavno izvozno tržište je Italija, gdje je, uz Švicarsku i Austriju, u prvom dijelu ove godine ostvaren značajan rast tržišnih udjela. Nastavljen je i trend rasta diferenciranih proizvoda, odnosno prerađenih proizvoda za lakšu i bržu pripremu koji u prvih šest mjeseci 2020. čine gotovo 50 posto prihoda od prodaje. Daljnji rast i razvoj Cromarisa temelji se na novim proizvodno-tehnološkim inovacijama, ali i intenzivnim marketinškim aktivnostima i komunikaciji s potrošačima na domaćem i izvoznim tržištima. Cromaris ima snažni marketinško-prodajni tim u industriji, kao i R&D odjel koji osluškujući trendove na tržištu i potrebe potrošača, pokreće nove projekte i smišlja inovativne proizvode. Zahvaljujući stalnim ulaganjima u proizvodne procese, Cromaris je vertikalno integrirana i tehnološki jedna od najnaprednijih tvrtki u industriji mediteranske ribe.