Nastala je društvena didaktička igra koja se naziva po projektu. Igra sadrži tri društvene igre i to Memory s dječjim crtežima rakljanskog kraja, igra Abeceda i društvena igra Rakljanski puti
Djeca iz marčanskog vrtića Vrtuljak u ovoj su pedagoškoj godini realizirali tri zasebna projekta. Ponudom različitih poticajnih materijala u skupini Leptirića dolazilo se do interesa djece za glazbene instrumente kao što su bubanj, gitara, triangl, tamburin, udaraljke i ksilofon. U razgovoru sa djecom stekla se spoznaja o vrstama gitare kao te prepoznavanju nota, zvukova i dolaženja do zaključka da je to muzika. Nudile su se brojalice kroz koje su se razvijali osjećaji za pokret, ritam, govor, emocije, istraživali su se instrumenti, njihova funkcija, utjecaj glazbe na opušteno ozračje, emocionalna stanja, te poboljšala se komunikacija i izražavanje, priča nam ravnateljica vrtića Klara Lukašić Buić.
- S obzirom da je skupina Bubamare u dobi djeteta u godini prije polaska u školu, te su djeca tri godine boravila u vrtiću i da su tijekom boravka ovih godina pokazivala interes za ples, pjevanje, glumu i pokretne igre, nastao je projekt Pokret s osmjehom. Slikovnica Ježeva kućica potaknula je na osmišljavanje pokretnih igara sa djecom, kretanje životinja, ples životinja, imitacija likova i likovnim izražavanjem prikazane su životinje u pokretu, pokreti ruku, nogu, cijeloga tijela, kaže Lukašić Buić.
Kroz projekt koristili su se razni poticajni materijali kao što su obruči, hulahop, rastezljive trake, vijače, utezi, lopte čime se utjecalo na cjelokupno djetetovo reagiranje i funkcioniranje. Cilj projekta bio je postići sigurnost i samopouzdanje, ostvarenje socio-emocionalnih odnosa i stjecanje različitih iskustva važna za buduće funkcioniranje u užem i širem socijalnom okruženju. (C. B. GALIĆ)
OPŠIRNIJE U TISKANOM I ONLINE IZDANJU