ZAGREB

Ministar Fuchs na sastanku WHO o obrazovanju u uvjetima pandemije

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Ministar obrazovanja Radovan Fuchs izložio je na sastanku Svjetske zdravstvene organizacije studiju slučaja (case study) nastave u hrvatskim školama u uvjetima pandemije bolesti Covid-19 kao jedan od samo pet pozvanih izlagača iz pet zemalja, istaknuvši važnost nastave uživo.

Sastanak Svjetske zdravstvene organizacije (World Health Organisation - WHO) održan je online u utorak, 8. prosinca, a uz hrvatskoga ministra znanosti i obrazovanja o modelima nastave u školama u uvjetima pandemije govorili su i predstavnici Francuske, Njemačke, Danske i Armenije, priopćilo je u srijedu Ministarstvo znanosti i obrazovanja (MZO).

Važna nastava uživo, zatvaranje škola posljednja mjera

Kako je navedeno, cilj sastanka bio je osigurati okolnosti u kojima će dječji život i obrazovanje biti što manje pogođeni i neprekinuti uz istodobnu sigurnost djece, odgajatelja i drugoga školskog osoblja i držanje prijenosa koronavirusa pod nadzorom.

Stručnjaci iz područja obrazovanja istaknuli su važnost održavanja nastave uživo naglasivši pritom kako zatvaranje škola treba biti posljednja mjera s obzirom na to da ono može imati negativan učinak na dugoročne ishode učenika, Zato su suglasni da nastavu licem u lice treba održati što dulje.

Ovaj sastanak na visokoj razini o školovanju tijekom pandemije bolesti COVID-19 održan je nakon sastanka u kolovozu kao svojevrsna "živuća" platforma kako bi države članice WHO učile na međusobnim iskustvima, uspoređivale nove dokaze o najboljim praksama, kao i potencijalnim negativnim učincima.

Stručnjaci iz područja obrazovanja izložili su naučene lekcije, nove dokaze i istraživanja koja mogu poslužiti kao osnova za prilagodbu intervencija u školama.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter