generalni direktor grupe orbico hrvatska

Mario Matić: "Moglo bi biti određenih nestašica, nekih proizvoda već fali!"

| Autor: Glas Istre
Ilustracija (Foto Fox news)

Ilustracija (Foto Fox news)


Mario Matić, generalni direktor grupe Orbico Hrvatska, gostovao je u N1 Studiju uživo gdje je govorio o utjecaju inflacije na tržišno kretanje cijena.

"Još uvijek se neke stvari dogovaraju. U principu trgovci jesu zamrzli cijene u dogovoru s Vladom, a sad se treba naći model između nas distributera, dobavljača, na koji način će se neke stvari iskomunicirati", poručuje Matić i dodaje on to dijeli na dvije grupe proizvoda.

"Imate neke cijene koje su danas 20 do 30 posto snižene i to se na neki način može naći model jer to su i nekakva normalna akcijska sniženja koja možete vidjeti na TV reklamama trgovaca ili u njihovim katalozima. Ali postoje neke kategorije koje su do ili preko 50 posto snižene i u bi moglo doći do određenih problema, jer ako proizvod premium kategorije i neke bazne kategorije koštaju isto, normalno da će svi kupci kupovati premium proizvod", rekao je Matić.

U takvoj situaciji postavljaju se dva pitanja: kako isfinancirati toliko povećanje same prodaje i može li se proizvesti dovoljno tog proizvoda?

"Moglo bi biti određenih nestašica, neke se već i sad primjećuju", poručuje Matić i dodaje da su to najviše primijetili na toalet papiru i premium tjestenini.

Matić smatra da podizanje marži nije nepotrebno, piše N1.

"Sve je krenulo nakon covida s naglim oporavkom gospodarstva. Stvar oko cijena je da kada je potražnja veća od ponude cijena ide gore, kada je potražnja manja od ponude cijena ide dolje. To je i ta famozna inflacija, potražnja je tada bila velika i logistika je poskupila, cijena robe iz Kine je otišla pet puta gora, i to je jednostavno utjecalo na cijenu", kaže Matić i dodaje kako se na to nadovezao i rat u Ukrajini zbog kojeg su cijene energenata otišle prema gore.

U Orbico grupi su najavljena poskupljenja od dva do pet posto za kategorije kave i pića, a u neprehrambenoj kategoriji, stvari poput motornog ulja stižu značajnija sniženja od pet do 10 posto.

"Svakako je pozitivno da u skorijoj budućnosti ne bi trebalo biti povećanja cijena kao što je bilo u posljednje dvije godine", kaže Matić.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter