KOMPANIJA U EKSPANZIJI

ZRINKA BOKULIĆ, predsjednica Uprave Aminess hotela i kampova: Novigrad se iz malog uspavanog mjesta razvio u kvalitetno turističko odredište i izvan sezone

| Autor:  Sanja BOSNIĆ
Zrinka Bokulić, predsjednica Uprave Aminess Novigrad

Zrinka Bokulić, predsjednica Uprave Aminess Novigrad


Zrinka Bokulić ima više od 20 godina radnog iskustva na rukovodećim pozicijama u turističkoj industriji, u upravama turističkih kompanija u Dubrovniku, Krku i Zadru, a 2007. preuzima upravljanje Lagunom Novigrad kada započinje intenzivna transformacija novigradskog hotelijera koji posluje još od 1970. godine, a 1994. postaje dioničko društvo. Od 2011. godine, preuzimanjem hotela Aminess Lume na Korčuli te Aminess Grand Azur Hotela u Orebiću na Korčuli, postupno šire svoj portfelj koji 2016. objedinjuju pod krovnim brendom Aminess hoteli i kampovi.

Novi impuls razvoju donosi promjena vlasničke strukture u Auctor holdingu 2019. godine, pa već početkom 2020. šire poslovanje na otok Krk, gdje preuzimaju upravljanje tvrtkom Hoteli Njivice koja uključuje Magal Hotel by Aminess i Veya Hotel by Aminess, kamp Aminess Atea Camping Resort te Aminess Gaia Green Villas. Akvizicije su nastavljene i lani preuzimanjem društava HTP Korčula i HTP Orebić, što je predstavljalo najveće širenje u povijesti tvrtke, a godina u kojoj je Laguna Novigrad i formalno preuzela naziv svog brenda i postala Aminess d.d. zaključena je preuzimanjem prvog hotela s pet zvjezdica u portfelju. Aminess Khalani Beach novi je hotel u Makarskoj s gotovo 300 smještajnih jedinica koji će prve goste primiti u sezoni 2022. Danas Aminess hoteli i kampovi upravljaju s ukupno 13 hotela, četiri kampa, turističkim naseljem od 80 vila te 92 apartmana čime se ubrajaju u red najvećih domaćih hotelskih kompanija.

- Nedavne akvizicije naše kompanije velik su iskorak, ali i poslovni izazov jer je portfelj značajno povećan. Naša je prednost da smo kapacitete povećali uglavnom u destinacijama koje već godinama poznajemo i u kojima poslujemo. Dobro su nam poznate sve prednosti, ali i nedostaci koje kontinuirano ispravljamo. U prilog tome ide i činjenica da je Aminess zadnjih 15-ak godina, do dolaska covida, u kontinuitetu bilježio gotovo dvoznamenkaste postotke rasta kao posljedice balansiranog investiranja i povećanja kvalitete usluge. U novopripojenim društvima u tijeku je uvođenje novih standarda poslovanja, podizanje kvalitete usluge i općenito približavanje suvremenim turističko-hotelijerskim trendovima. Osim toga, intenzivno radimo na dugoročnim planovima razvoja i investicija koje su prijeko potrebne kako bi naše destinacije na jugu, ali i na sjeveru dobile optimalno tržišno pozicioniranje i valorizaciju.

Izazova svakako ne nedostaje, ali imam sreću da radim sa sjajnim i iskusnim timom profesionalaca. Dubinski poznaju tvrtku i mogu biti od velike pomoći te motivatori kolegama koji su tek ušli u sustav Aminessa. Nova preuzimanja omogućuju konsolidaciju poslovanja te snažniju tržišnu poziciju i vidljivost na domaćem i međunarodnom tržištu. Danas smo u mogućnosti ponuditi znatno veći spektar proizvoda.

- Rekordne 2019. godine u hotelskoj ste se niši plasirali među najjače turističke kompanije u zemlji. Koliko ste tada ostvarili prihoda, noćenja?

- Aminess je 2019. godine ostvario 234 milijuna kuna prihoda i 750 tisuća noćenja čime smo se pozicionirali na 15. mjestu najvećih turističkih kompanija u Hrvatskoj. U tom trenutku, za kompaniju koja je u svom portfelju imala tek šest objekata, to je zaista odličan rezultat. Te rekordne 2019. sva konsolidirana društva današnjeg Aminessa ostvarila su prihod od 440 milijuna kuna te 1,43 milijuna noćenja. Ta je godina doista bila jedna od najuspješnijih za hrvatski turizam. Najzastupljeniji su bili gosti s tradicionalnih emitivnih tržišta Njemačke, Austrije, Slovenije, Velike Britanije i Italije.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter