(Hina/EPA)
Hotelska grupacija Plava laguna devet mjeseci završila je s 1,3 milijarde kuna poslovnih prihoda ili 37 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, dok je dobit od 631 milijun kuna viša za 290,8 milijuna kuna nego lani, navodi se u poslovnom izvješću te grupacije na ZSE.
Uz poslovne prihode, grupaciji Plava laguna porasli su u devet mjeseci i poslovni rashodi za 43 posto u odnosu na prošlu godinu, te su, bez troškova amortizacije i jednokratnih troškova, iznosili 687,8 milijuna kuna. To objašnjavaju dijelom porastom obujma poslovanja i duljim operativnim radom smještajnih objekata, ali i utjecajem porasta stope inflacije.
U njihovim je smještajnim objektima u prvih devet mjeseci 2022. ostvareno 4,9 milijuna noćenja, što je 37,3 posto ili 1,34 milijuna noćenja više nego u istim mjesecima 2021., dok je to u odnosu na 2019. porast od 6,2 posto.
Samo u trećem tromjesečju, noćenja su imali 3,47 milijuna ili 12 posto više nego u ljetu prošle godine.
Naglašavaju i da su im individualni gosti činili 64,5 posto ukupnih noćenja, ali i da su ove godine primijetili značajan oporavak i grupnih dolazaka, kao i da su sa svih stranih tržišta ostvarili poraste noćenja u odnosu na 2019. godinu.
"Poslovni rezultati mjereni fizičkim i financijskim pokazateljima za analizirano kumulativno razdoblje značajno premašuje 2021., a relevantan pozitivan pomak ostvaren je i u odnosu na 2019. unatoč utjecaju pandemije na poslovanje u prvom polugodištu, neizvjesnoj geopolitičkoj situaciji i visokoj stipi inflacije", komentiraju iz Plave lagune uz poslovno izvješće.