ZAGREB/BERLIN

Na "Zelenom tjednu" promocija važnosti povezivanja poljoprivrede i turizma

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Na europskom poljoprivrednom sajmu Zeleni tjedan u Berlinu, osim poljoprivrede i prehrane promovira se i hrvatska turistička ponuda, izvijestili su u petak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koja sudjeluje na tom sajmu.

Hrvatska je ove godine zemlja-partner, na tom velikom međunarodnom sajmu poljoprivrede, hortikulture i prehrambene industrije u Europi koji od 17. do 26. siječnja okuplja više od tisuću izlagača iz 60-ak zemalja.

Na sajmu će se održati i više od 300 stručnih skupova na kojima će se uz ostalo govoriti i o najnovijim trendovima iz svjetske i europske poljoprivrede.

Iz Hrvatske sudjeluje 50-ak izlagača, HTZ, HGK i drugi.

"Predstavljanje na Zelenom tjednu u Berlinu iskoristit ćemo ne samo za promociju našeg turizma nego i za dodatno povezivanje hrvatske poljoprivrede i bogate eno-gastronomske ponude sa turizmom na nama tradicionalno najvažnijem njemačkom tržištu, s kojeg je u Hrvatsku u 2019. došlo rekordnih tri milijuna turista", rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodajući i kako je "siguran u pozitivne promotivne efekte zajedničkog predstavljanja hrvatske poljoprivrede i turizma".

Važnim ističe i što se hrvatska poljoprivreda i turizam predstavljaju pred više od 400 tisuća posjetitelja, koliko ih se očekuje.

Izložbeni prostor HTZ-a u petak su obišli predsjednik Vlade Andrej Plenković i ministrica poljoprivrede Marija Vučković.

Hrvatski izlagači osim svojih proizvoda i usluga, predstavljaju i okuse Hrvatske putem gastro delicija poput pršuta, kulina, meda, ulja, rakija, vina te brojnih drugih autohtonih i zaštićenih proizvoda, a posjetitelji će moći kušati i i u hrvatskim tradicionalnim jelima pripremljenih od hrvatskih namirnica koje će za njih pripremati hrvatski kuhari.

Među domaćim izlagačima osim gotovo svih najvećih velikih hrvatskih poljoprivredno-prehrambenih tvrtki, poput Podravke, Badela, Dukata, Žita, Atlantic grupe, Fortenova grupe, Kraša, Vindije, Koestlina i drugih, sudjeluju i brojne manje tvrtke te i obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG), strukovne udruge i drugi.

Ministrica poljoprivrede Vučković je na sajmu, kako prenose iz Ministarstva poljoprivrede, također istaknula važnost što se Hrvatska tamo predstavlja, označujući to i "jednom od najvećih svjetskih poljoprivrednih pozornica".

"Na Zelenom tjednu Hrvatska predstavlja svoju bogatu tradiciju proizvodnje i pripreme različitih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda koji se odlikuju posebnom kvalitetom i tradicionalnim načinom proizvodnje. Iako najmlađa država članica EU-a, Hrvatska ima 24 poljoprivredna i prehrambena proizvoda, čiji je naziv zaštićen oznakom izvornosti ili zemljopisnog podrijetla na razini EU", poručila je Vučković.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter