CROPIX
Hrvatska turistička zajednica provodi posebnu i ciljanu promotivnu kampanju fokusiranu na promociju Adventa kao jednog od ključnih motiva dolazaka u Hrvatsku u zimskom razdoblju. Kampanja se provodi do kraja prosinca ove godine na tržištima Austrije, Švicarske, Italije, Njemačke, Slovenije, Francuske, Mađarske i Velike Britanije. Komunikacijski kanali putem kojih se provodi kampanja su društvene mreže Facebook, Instagram i Twitter, display te YouTube oglašavanje. "Izuzetno nas veseli što smo tijekom posezone kontinuirano zadržali rast turističkog prometa. Trendovi pokazuju da su hrvatske destinacije sve traženije tijekom zimskih mjeseci što je rezultat kreiranja bogate i kvalitetne destinacijske ponude koja uključuje zanimljive adventske programe. Vjerujemo kako će i ova kreativna kampanja na osam svjetskih tržišta pozitivno utjecati na turističke rezultate tijekom prosinca, odnosno kako ćemo s njom zaokružiti ovu vrlo uspješnu turističku godinu" smatra direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. Promotivna kampanja, putem pripremljenih vizuala, komunicira adventsku ponudu hrvatskih destinacija na kontinentu, obali, ali i na otocima. Kampanja krajnjeg korisnika vodi na vrlo posjećenu web stranicu HTZ-a "Croatia Feeds" gdje se promovira adventska ponuda, od nagrađivanih božićnih sajmova do prekrasnih slavlja uz more. Osim Adventa u Zagrebu, koji je tri godine zaredom osvajao titulu najboljeg božićnog sajma u Europi, kampanja promovira adventska događanja u Čazmi, Đakovu, Osijeku, Dubrovniku, Splitu, Zadru, Šibeniku, Makarskoj, Hvaru, Opatiji, Rabu, Lošinju, Rijeci, Varaždinu, Mariji Bistrici, itd. (GI)